網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月18日 星期三

梁芷珮:家居自我隔離 梁芷珮舉汽水Keep Fit #梁芷珮

被家居自我隔離的梁芷珮不忘KeepFi。t無綫藝人梁芷珮(Christy)早前由北歐返港,現正在家自我隔離,呢日佢就拍片記錄隔離生活,向來有做運動Ke ...




被家居自我隔離的梁芷珮不忘Keep Fi。t


無綫藝人梁芷珮(Christy)早前由北歐返港,現正在家自我隔離,呢日佢就拍片記錄隔離生活,向來有做運動Keep弗嘅佢,在家不忘繼續操,佢換上運動Bra top大騷纖腰之餘,深蹲舉重時,更輕輕露出線頭,認真養眼!


而過程中佢亦就地取材,以一排排汽水樽代替啞鈴,非常有創意,佢話:「睇吓我嘅自我隔離做乜好?自我隔離運動系列,跟住我一齊做!只要屋企有一pack汽水或啤酒,就可以簡易做到全身運動!五組動作,每組做30秒,休息15秒,做4 sets!超簡單!出好多汗㗎!各位加油。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!