網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月27日 星期五

何雁詩:【新冠肺炎驚魂】何雁詩終收到測試報告 #何雁詩

好彩冇事!新冠肺炎確診個案日日上升,點知歌手何雁詩前日驚爆出現發燒同喉嚨劇痛,疑似中招,佢即時去醫院做檢查,仲要搞到同未婚夫鄭俊弘分房瞓!今日何雁詩喺 ...




好彩冇事!


新冠肺炎確診個案日日上升,點知歌手何雁詩前日驚爆出現發燒同喉嚨劇痛,疑似中招,佢即時去醫院做檢查,仲要搞到同未婚夫鄭俊弘分房瞓!


今日何雁詩喺社交網報喜,指檢查終於有結果,係呈陰性呀,她留言:「很慶幸今天收到報告,新冠肺炎測試呈陰性反應。這幾個禮拜工作上雖然是在沒有鏡頭下依然全程戴口罩,但作為幕前有些情況實在難而避免。我在醫院等候的一刻一直在想,一般情況下生病我是絕對不怕的,但這次病毒如果帶給了我的家人、朋友、同事、傳媒朋友、甚至是他們身邊的老人家和幼兒,我一定會內疚一輩子。今天收到消息,我也放下心頭大石,身邊所有人都沒有任何病徵,希望最近接觸過我的大家都可以放心。若果令大家工作上有影響,或令大家擔心了一整天,實在十分抱歉!」


最後佢好多謝屋企人同鄭俊弘以及鄭俊弘媽媽嘅照顧,仲話為咗支持醫護人員,減輕佢哋負擔,除咗工作,如非必要唔會外出聚會!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!