網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月27日 星期五

【拍完《法證》離開大台】「大隻仔」爆跟羅天宇相處好同住難:我頂佢唔順 #TVB #大台 #羅天宇

【拍完《法證》離開大台】「大隻仔」爆跟羅天宇相處好同住難:我頂佢唔順1小時前港男出身,人稱「大隻仔」的溫家偉,曾喺《法證先峰IV》一個小丑單元出現,此 ...




  • 【拍完《法證》離開大台】「大隻仔」爆跟羅天宇相處好同住難:我頂佢唔順
  • 1小時前




港男出身,人稱「大隻仔」的溫家偉,曾喺《法證先峰IV》一個小丑單元出現,此作係佢離開TVB最後一部演出。現轉戰新加坡發展嘅佢日前開Live同粉絲傾計。講到自己喺TVB做咗十年嘅感受,其中佢話:「呢十年學咗好多嘢,訓練出一個工廠式嘅……」自覺口快快用工廠式形容大台運作,已離巢嘅「大隻仔」講到呢度即窒一窒,之後再續:「其實喺TVB做嘢係幾辛苦!」佢指日接夜,夜接日嘅模式雖然令佢好累,但亦令佢有得著。

有人問佢喺TVB同邊個最friend?佢嘅答案當然就係好兄弟羅天宇,不過幾friend都好,相處好同住難,「大隻仔」爆昔日住喺羅天宇西貢豪宅嘅時候:「曾經同佢一齊住咗一段時間,不過頂佢唔順,之後我搬咗出去。」至於羅天宇點難頂,「大隻仔」就冇講,不過佢哋friend到爆,爆相處唔到,相信對方一定唔會嬲嘅。開Live嘅佢,更清楚俾粉絲睇到,新加坡間屋好闊落,仲有個小花園,無論住同發展環境似乎都好過喺香港,離開大台嘅決定應該無錯。



----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

立即睇

-----------------------------

【壹週刊直播平台 ChannelNEXT】

專家教你自保攻略|口罩點揀|防疫點做

立即睇

-----------------------------

疫情追蹤,最新消息,Follow 壹週刊Telegram:

點擊追蹤


鍾意就快D Share啦!