網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月27日 星期五

【機場特警】楊明望收視不差《法證IV》 張振朗籲觀眾唔好罷睇 #張振朗 #楊明 #法證IV

楊明與張振朗跟拍攝的身形相比已有差別,證明當時大家用很多心血操練。
【機場特警】楊明望收視不差《法證IV》張振朗籲觀眾唔好罷睇楊明與張振朗跟拍攝的身形相比已有差別,證明當時大家用很多心血操練。楊明、張振朗、蔡思貝、湯洛 ...




【機場特警】楊明望收視不差《法證IV》 張振朗籲觀眾唔好罷睇

楊明與張振朗跟拍攝的身形相比已有差別,證明當時大家用很多心血操練。

楊明、張振朗、蔡思貝、湯洛雯等全副武裝亮相,為下周一開播的無線劇集《機場特警》宣傳,會上播出拍攝時片花,楊明、張振朗、蔡思貝、鄧佩儀等,都為著飾演機場特警進行不同程度訓練,男演員更練出一身肌肉,相當養眼。

問現在對比劇中身形可感到慚愧?張振朗說:「拍嘅時候大家都黑黑實實又乾身,我比較瘦,楊明就好睇啲,見佢日日帶飯開工,都係見佢食烚雞胸。」楊明笑說:「因為拍呢套劇知道肌肉寶保貴,依家我搵咗啲嘢包實佢!」問女友莊思明是否較喜歡他滿身肌肉?楊明笑就:「點樣都咁鍾意我!」

對緊接《法證先鋒IV》播出可感收視壓力?楊明說:「希望收視可以差唔多,希望多啲觀眾睇,大家都用咗好多心血練。」談到警民關係持續緊張,亦有網民發起罷睇,張振朗說:「唔好都睇下啦,我哋落咗好多心血,由夏天日曬雨淋到冬天得10度跑山,都想多啲觀眾睇。」

楊明與張振朗齊受訪。
楊明與張振朗齊受訪。





鍾意就快D Share啦!