網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月19日 星期四

張頴康被換老婆 馬國明嘆可惜 #張頴康 #馬國明

與岑麗香主演《BB大晒》的馬國明,不清楚譚凱琪為何辭演。
張頴康被換老婆馬國明嘆可惜藝人馬國明對於同劇拍檔譚凱琪(Zoie)辭演大感可惜,他說:「我知道Zoie試咗造型,但最後接唔到,可能因為一啲私人事,乜嘢 ...




張頴康被換老婆 馬國明嘆可惜

藝人馬國明對於同劇拍檔譚凱琪(Zoie)辭演大感可惜,他說:「我知道Zoie試咗造型,但最後接唔到,可能因為一啲私人事,乜嘢我就唔清楚。今次唔能夠合作都覺得好可惜,之前同佢合作過,覺得大家都好夾,而依家換咗YoYo都好,因為我哋好耐冇合作,呢套戲會有幾多對手戲,都有好多嘢可以試,好期待。其實每一個對手都會有唔同火花,邊個都好,最緊要大家做到自己想做嘅嘢。」

至於被「換老婆」的張頴康則表示:「大家同公司,同Zoie一定有機會再合作。我同YoYo同劇過好幾次,但從來冇試過演對手戲,今次一做就做兩公婆,希望擦出火花。(知道Zoie點解辭演?)唔知!唔會八卦人哋啲私人事。」

張頴康與陳自瑤做夫妻,希望有新火花。
  • 張頴康與陳自瑤做夫妻,希望有新火花。





鍾意就快D Share啦!