網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月20日 星期五

崔碧珈:【追蹤手帶跟身】崔碧珈談美排華迫到喊 #崔碧珈

崔碧珈真係有苦自己知…藝人崔碧珈(Anita)今日由美國洛杉磯返港,她約早上八時半現身機場,Anita身穿運動風褸及leggings,戴上口罩、眼鏡及 ...




崔碧珈真係有苦自己知…


藝人崔碧珈(Anita)今日由美國洛杉磯返港,她約早上八時半現身機場,Anita身穿運動風褸及leggings,戴上口罩、眼鏡及帽子,右手佩戴追蹤手帶,她向傳媒展示政府文件袋,內有家居檢疫的相關文件。


排華氣氛嚴重迫到喊


Anita透露16小時機程中,只去了一次洗手間,全程沒有進食,只用飲管飲水,問到機上情況,她說:「架機唔算好滿,大約坐咗六、七成,不過我隔籬都有人坐,機上嘅人都戴晒口罩同着咗雨褸,我只係搵到手套,仲係廚房用嘅手套。(坐飛機好大壓力?)唔大壓力,做好自己防疫就得,我上到機有抹晒啲嘢,又用消毒液當香水咁噴。」Anita坦言在美國反而驚,因為當地排華意識強:「自從特朗普公布咗防疫措施後,明顯感受到排華氣氛,我以前喺歐洲讀書同工作都冇呢個感覺,我喺當地健身同搭車,有啲人對我講啲唔禮貌嘅嘢同眼神,有人會話『你係咪有病,唔好傳染我』,又話講到病毒,問我最清楚。(覺得難受?)都會。我以前喺外國都冇覺得種族歧視,所以今次感覺係唔開心。我返嚟香港前幾日都忍唔住喺屋企喊,見到啲人排隊買槍嘅新聞,個氣氛好唔好。我張回程機票本來係下星期,媽咪好擔心我,所以改早咗,呢邊好危險,怕有爆竊同搶劫,而且我住荷里活嗰邊治安唔係咁好。」Anita指海關檢疫時間不算長,只需遞交表格及會抽樣度量體溫。


媽咪機場接送到酒店隔離


另外,Anita表示由於在港跟母親及弟弟居住,為安全起見,自己會搬到酒店進行隔離:「媽咪會嚟機場接我,同我一齊去酒店check in,佢仲帶咗瑜伽墊、電子琴同啞鈴畀我。酒店唔會提供餐飲同執房服務,我用過嘅毛巾都會銷毀,所以要媽咪煲湯同煮三餐畀我,要辛苦媽咪。(返嚟最想食乜?)冇諗,因為我減肥,任何時間都唔可以鬆懈。(你通知咗酒店你要隔離?)我有講,唔想呃酒店,我回港前打咗去好多間酒店,得幾間有房。(隔呢14日有冇影響工作?)呢段時間我原本喺美國拍廣告同劇,但都取消咗,所以唔返香港都無嘢做。」受訪後Anita推着行李到達停車場,崔媽媽早已在停車場等候,但她就未有戴上口罩,問她見到女兒回來是否安樂了?崔媽媽笑晒說:「係。」跟着便幫女兒齊齊搬行李。


絕對唔會偷走


崔碧珈從美國抵港,落機後約9時多,媽媽揸車送她來到尖沙咀一間酒店下榻。她辦理入住手續,期間填了健康紀錄及用搓手液搓手。問到入住酒店可擔心被不善意眼光對待?她表示:「應該唔會,之前(外國)感受太多,香港會好啲,但都驚(酒店)唔接受,但頭先填咗健康紀錄同有量體溫,所以都OK。」講到要隔離14日,她表示帶齊所需用品:「會做啲training,唔好浪費時間,都會拍啲防疫知識短片擺上網。」問到食嘢怎樣安排?她透露:「會簡單啲,會叫媽咪送湯嚟reception。(飲湯就夠?)淨係飲湯,因為本來返嚟拍廣告,依家因爲14日所以延遲咗,可以乘機keep fit。」講到身處鬧市,問到可會想偷走?她笑言:「絕對唔會,我細膽,會奉公守法,同埋手帶會知你去邊。」她又謂入住酒店期間不會有人送餐及要自己清潔房間。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!