網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年3月20日 星期五

鄧月平公開招親做煮婦 #鄧月平

有樣有身材,個個爭住娶做老婆
鄧月平公開招親做煮婦藝人鄧月平昨日到電台受訪,講到在ViuTV節目《辣伙頭》膺女廚神,她表示6歲就開始下廚,又自言是宅女,最愛在家炮製美食及造衫。問到 ...




鄧月平公開招親做煮婦

藝人鄧月平昨日到電台受訪,講到在ViuTV節目《辣伙頭》膺女廚神,她表示6歲就開始下廚,又自言是宅女,最愛在家炮製美食及造衫。問到工作可有受疫情影響?她透露原本有兩個節目,要分別到沖繩及澳洲拍攝,但現時要延期出發,月底則會開拍ViuTV劇集。記者打趣指她疫市都不愁工作,她即多謝鄭丹瑞好帶挈:「佢係我嘅吉星,啱啱上咗佢嘅網上Channel煮嘢食,然後就有好多Job問期。」

講到識下廚又識整衫,實屬賢妻良母,她亦笑言嫁得:「只係未有對象,冇男仔追,我要招親先得!我都係筍盤嚟o架,又識湊小朋友,又會成日煮飯畀朋友食,所以朋友都叫我做『平姨』。」






鍾意就快D Share啦!