網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月18日 星期六

黃子恆:偷食粉絲知衰!黃子恆戒色16個月避女拍檔 #黃子恆

知錯能改呀~子恆要記住!現年37歲的無綫藝人黃子恆,多年來感情生活一團糟,2016年被指介入歌手裕美婚姻,2018年底則被指速食內地粉絲,導致女方懷孕 ...




知錯能改呀~子恆要記住!


現年37歲的無綫藝人黃子恆,多年來感情生活一團糟,2016年被指介入歌手裕美婚姻,2018年底則被指速食內地粉絲,導致女方懷孕,事件曝光後震驚娛樂圈,同時間歌手迪子更爆曾被子恆「約炮」分別到寓所及酒店開房,因而被封「世紀賤男」。近日他有份主演的劇集《機場特警》熱播中,幸好其表現贏得口碑,在他而言總算鬆一口氣,亦沒有因為自己犯錯而拖累其他演員。


害怕鍾意人


拍攝此劇期間,正是爆出他偷食粉絲,子恆接受東網專訪時不諱言大感困擾:「公餘時間都好擔心,會有咩篇幅出嚟,驚愈描愈黑,惟有唔好講咁多,呢個壓力係最大。(唔敢同同劇啲人溝通?)佢哋有鼓勵我,但自己心情一定受影響。」當時前路未明,再加上各種情緒壓力,結果被診斷患上驚恐症:「嗰段時間真係唔能夠一個人匿埋喺屋企,最大影響係抖唔到氣,個心成日哽住,真係影響到生命!雖然件事都過咗年幾,但我仲食緊藥。(後悔?)人生有好多個決定未必係最好,但冇得後悔,最緊要係吸取到教訓,有得着,更加了解自己有啲乜嘢係應唔應該做。」


感激無綫冇放棄


子恆承認為事件付出沉重代價,現時面對異性有避忌:「如果真係喜歡咗對方,我都有恐懼,所以寧願將重心放喺事業,明知(感情)自己唔係長處,就唔好執着。(有冇同嗰位女粉絲聯絡?)冇依家拍拖都唔敢,唔諗會唔會打開心扉,就唔會去到之後嘅嘢。(輕鬆咗?)少啲雜念,對身邊人都好啲。」並感激無綫沒有放棄他,懲罰過後給予機會:「角色位置上係有少少分別,好似《愛美麗狂想曲》、《踩過界Ⅱ》變咗客串身份,當然處分都係合理,作為公眾人物要承受,希望未來日子,大家覺得我有改變。」


為怕別人因其過去而誤會自己,即使開工面對女拍檔,子恆自動波保持距離,例如與同劇的蔡思貝、湯洛雯、鄧佩儀與王卓淇等,私下不會有互動,反而對手戲最多是人妻孫慧雪。他表示與阿雪相識十多年,今次才首次合作演夫妻,當中不乏親熱戲份,感覺對方沒半點忸怩:「相信佢會同另一半識得溝通,作為演員希望做到本身場戲要有嘅效果,同埋角色上有啲場口真係需要嘅。」至於他今次飾演特警組阿頭,正氣凜然,角色相當立體,令他有很大發揮。


王卓淇:同佢冇乜交流


黃子恆於《機場特警》中與不少女藝人有對手戲,跟孫慧雪飾演夫妻,王卓淇則演他前女友。對於子恆拍攝時受桃色事件影響心情,更要避女色,王卓淇表示:「嗰陣佢冇乜嘢,唔覺得佢有避忌。佢係一個好Nice、好好嘅前輩,但因為我戲份唔多,所以大家冇乜特別交流。我初初入行嗰陣,第一日拍節目《安樂蝸》,佢做嘉賓,我拍劇嗰陣同佢講番,佢都話記得。」


至於孫慧雪表示:「子恆佢好好,好專業,因為呢套劇係我生完BB後拍嘅第一套劇,好緊張,佢不斷鼓勵我,仲話『可以㗎!你自然啲啦』,所以我哋演得好有默契。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!