網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月18日 星期六

脫單路坎坷 相片被盜用詐財袁嘉敏慘遭交友Apps封鎖 #袁嘉敏

【娛樂人物】袁嘉敏(Candy)擁有34D的「炮彈」身材,但近年感情上卻長期空白。Candy希望經不同的交友app尋找Mr.Right,怎料卻發現全被 ...






【娛樂人物】

袁嘉敏(Candy)擁有34D的「炮彈」身材,但近年感情上卻長期空白。Candy希望經不同的交友app尋找Mr.Right,怎料卻發現全被封鎖,原來因早已有人盜用她的性感相片登記賬戶,甚至有人冒充她行騙,令她情路更加坎坷,但Candy仍抱積極態度,希望終有日「坎坷過後有艇搭」。

撰文:寶妮

攝影:仇志德

現年35歲的袁嘉敏已單身一段時間,她早前在旺角接受《蘋果》專訪,直認一直想透過交友app識異性,可惜「全軍覆沒」,Candy謂:「諗住喺啲交友app登記,點知全部都block我,原來幾乎個個app都有人偷用我嘅相登記咗,早前有個葡萄牙男人經fb搵我,話有人用我嘅相呃佢,叫佢買乜嘢網上貨幣,我有提議叫佢報警。」

35歲的袁嘉敏身材弗爆,但愛情路卻不順暢,她希望40歲前可以找到個伴已經足夠。


每日收包養訊息

被人盜用身份,Candy表示已有不少朋友向她「舉報」,她說:「啲人被人呃,我都唔知點解決,真係怕有一日忽然喺街被人用刀插,原來啲人以為被我呃嚟搵我尋仇。」Candy又表示自己曾因被盜用身份而報警,但警方表示解決不到,反叫她找律師尋求幫助。除了交友app,Candy也曾參加過speed dating:「不過覺得信唔過,我自己都曾經幫大會做過『媒』,仲要係女仔識女仔,不過十幾年前嘅事。」她表示現因武肺疫情要留家抗疫,即使出街都要跟人保持距離,笑言要找特色口罩吸引異性。

其實Candy兩年多前曾和一位失婚男拍拖,但半年便玩完:「佢有一仔一女,其實佢唔係真係咁鍾意我,又唔鍾意我成日唔喺香港。近年approach我嘅男仔,有八成只係20出頭,佢哋想我包養,其他兩成係好怪嘅人,想約我但又唔表明身份,名都冇點考慮。」這些來歷不明的訊息是否想包養、約飯局、甚至是性騷擾?Candy直言:「都係,由《鴨王》到𠵱家幾乎日日有,有啲訊息可能只有價錢,睇唔明唔會困擾,不過當然寫到明會拒絕,睇開咗,過幾年會冇。」

大部份男士埋身會否只為性?Candy也認同:「會嘅,其實平時我着得好casual,但演出人哋係想我着得華麗閃令令,人哋嚟睇索女,試過我着保守啲都被人鬧。」其次令男士卻步是Candy給人印象太獨立、太強,根本毋須依靠:「我一個人去過內地40幾個地方,有啲內陸地方,連助手、屋企人都嫌遠叫唔好去,但我想多份收入,自己都擔心安全,但要被人『熔』邊度都『熔』到。」

袁嘉敏指幾乎每個交友app都有人盜用她的照片登記,令她全被封鎖不能玩交友apps識異性。


想40歲前有個伴

有朋友叫Candy轉行可能易找男友,但她坦言:「我呢10年都係做娛樂圈,冇乜其他工作經驗,唔通𠵱家有錢賺唔賺,過幾年冇咁嘅機會,我都唔想為男人改變自己。」Candy雖渴望結婚生仔,但有感現在世界各地都不穩,只希望40歲有個伴已足夠。

Candy近年愛上瑜伽,她即場示範做瑜伽改善胸、腰及大腿等線條,動作純熟,她表示:「學咗幾年,之前身形唔靚,個人縮埋,呢一年好有決心去做,做咗個人sharp晒,搞到啲人話我隆胸。」經常在網上晒性感相,是否最滿意目前身形?Candy說:「做運動唔單為身材,近來嘅情況(社會氣氛),自己(情緒)都會沉落去,社會真係要有返正能量。」她指身材沒有太大改變,總算保養得宜。

場地提供:Fivez Fitness & Wellness

袁嘉敏五年前曾與歐洲貴族Kenneth拍拖,僅僅四個月就分手。資料圖片


自2015年演出《鴨王》後,袁嘉敏幾乎每日都收到「包養」訊息,現在已經看開。劇照



鍾意就快D Share啦!