掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

【仲未同黎太道歉】朱智賢為偷食事件再解畫 辯稱:抽離唔到個角色 #朱智賢

「大台姣精」朱智賢被《蘋果》獨家揭發與人夫黎振燁到山邊約會偷食,今日下午朱智賢與男友謝東閔一起出席記者會,謝東閔全程撐女方,更一度哽咽,又稱會陪女友渡 ...






「大台姣精」朱智賢被《蘋果》獨家揭發與人夫黎振燁到山邊約會偷食,今日下午朱智賢與男友謝東閔一起出席記者會,謝東閔全程撐女方,更一度哽咽,又稱會陪女友渡過這個難關;但事件女主角朱智賢講話比陪同出席的謝東閔更少,當中dead air的時間更佔去記者會全長的4分1時間。

朱智賢與謝東閔接受了今晚播出的《東張西望》訪問,朱智賢邊講邊喊:「我承認因為拍劇而導致而家咁樣嘅,覺得自己經驗唔夠啦,演戲經驗唔多,咁所以唔夠專業,搞成今時今日咁樣,我覺得自己抽離唔到個角色。」

對於謝東閔不離不棄,朱智賢稱:「好多謝Brian(謝東閔)呢段時間陪住我,因為我知佢其實承受咗好多,佢比我更加難受、更加痛苦。」說罷,朱智賢索鼻及用紙巾印眼角的淚水,她稱想向家人及《食腦喪B》的台前幕後道歉:「我最想就係同屋企人講對唔住嘅,因為我好唔想因為我自己嘅事影響到屋企人,我記得我即時send短訊畀我爹哋,因為我好驚影響到佢,我唔想屋企人俾人講閒話,我唔想因為我一個人嘅事,而影響到我身邊嘅人,同埋我好想……同劇入面嘅演員講對唔住,仲有監製講對唔住,因為我嘅唔專業,我會連累到大家,我以後會做返好啲,希望大家可以畀個機會我。」

雖然朱智賢臉如死灰地表示:「我真係好後悔、好內疚,我都接受唔到自己犯呢個錯……」但她始終沒有向黎振燁的懷孕妻子表示歉意。

陪朱智賢受訪的謝東閔被主持人問到今後日子有何打算,他說:「都盡量……如果唔使工作嘅時候,即係陪佢(朱智賢)多啲啦,因為其實呢段日子都唔係咁容易過,即係可能受到好多出面嘅壓力,咁我都希望呢段時間可以陪佢一齊走過呢個階段。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

(電視截圖)


朱智賢接受《東張西望》訪問時,終於落淚。(電視截圖)


朱智賢今天與謝東閔一起出席記者會,但身為主角的她,說話時間比男方還要少。


朱智賢日前被《蘋果》獨家拍到與黎振燁到山邊食蛋糕約會。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!