掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

朱智賢:朱智賢喊住道歉 謝東閔打救:會陪住佢走過呢一關! #朱智賢 #謝東閔

謝東閔打救朱智賢!前港姐朱智賢背着男友謝東閔偷食人夫黎振燁,在車廂食蛋糕事件曝光後,朱智賢受盡千夫所指,曾哭求男友原諒,「被劈腿」的謝東閔終心軟,今日 ...




謝東閔打救朱智賢!


前港姐朱智賢背着男友謝東閔偷食人夫黎振燁,在車廂食蛋糕事件曝光後,朱智賢受盡千夫所指,曾哭求男友原諒,「被劈腿」的謝東閔終心軟,今日在無綫安排下,兩人在電視城開記者會作出交代。


二人一黑一白造型現身,先讓傳媒拍照,謝東閔說:「好擔心佢承唔承受到壓力,佢已經將成件事講咗我聽,我會陪住佢走過呢一關(女方低頭喊)。自己都有責任,掛住工作,疏忽咗佢,佢係一個好女仔,好勤力嘅人,希望大家畀個機會佢,畀佢反思吓,希望佢繼續喺TVB工作。」


被萬箭穿心,朱智賢即喊住講:「對唔住,令大家失望對唔住,我知自己做錯嘢,我對唔住錫我嘅人,對唔住畀機會我嘅人,背負咗公司,要向呢件事受傷害嘅人講對唔住。」朱智賢說話期間,謝東閔十指緊扣女友,為對方打氣。


而無綫高層樂易玲一直都有陪伴兩人,但沒有步入記者室內,當記招完畢,傳媒步出記者室欲上前訪問樂易玲,她沒有回應轉身離開。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!