掃呢頁CODE去手機

2020年4月29日 星期三

【偷食記者會】謝東閔緊握女方手表示不離不棄 朱智賢:辜負咗公司 #朱智賢 #謝東閔

【偷食記者會】謝東閔緊握女方手表示不離不棄朱智賢:辜負咗公司11分鐘前就住黎振燁背大肚妻,與朱智賢車廂偷食一事。今午,朱智賢及受害人之一的謝東閔,在T ...




  • 【偷食記者會】謝東閔緊握女方手表示不離不棄 朱智賢:辜負咗公司
  • 11分鐘前




就住黎振燁背大肚妻,與朱智賢車廂偷食一事。今午,朱智賢及受害人之一的謝東閔,在TVB安排下開記招。

二人面容憔悴,謝東閔先開口,並表達出對女方的關懷:「擔心佢(朱智賢)捱唔住壓力,我承諾會陪佢走過呢一關。佢之前可能有迷失,但我自己都有責任,掛住工作疏忽咗佢。」唔只,謝東閔仲讚朱智賢係勤力演員,希望大家可以俾機會女方反思,等女方將來可以繼續畀心機工作。男方話畢,朱智賢立即伸手繑謝東閔手臂,男方亦緊扼女方手,換言之,謝東閔對偷食朱不離不棄。

朱智賢說話唔多,大部分內容都在重複「對唔住」:「首先要講嘅係對唔住,令大家失望,對唔住。」靜咗好長一段時間無嘢講,然後:「我知自己做錯嘢,對唔住錫我嘅人,對唔住俾機會我嘅人。辜負咗大家、辜負咗公司。喺呢度,想同受到傷害嘅人講聲對唔住,真心對唔住。」

然後,二人起身離開,在場有人問:「有否向黎太道歉?」也沒回應就走咗。

----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!