掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

曾淑雅處女賣浴被調教畀反應 #曾淑雅

曾淑雅
曾淑雅處女賣浴被調教畀反應「長腿女神」曾淑雅(Jumbo)早前為無綫旅遊節目《3日2夜》到馬來西亞檳城拍外景,6日行程中體驗滑水梯的刺激及歎Spa的舒 ...




曾淑雅處女賣浴被調教畀反應

「長腿女神」曾淑雅(Jumbo)早前為無綫旅遊節目《3日2夜》到馬來西亞檳城拍外景,6日行程中體驗滑水梯的刺激及歎Spa的舒暢:「被拉上三樓後放手下墮嘅快感,真係畢生難忘!」她還在上水樂園玩盡多款不同形狀,甚至有被列入健力士紀錄的最長滑梯:「因為要玩咁多條滑梯,所以都做足安全措施,事前着一件頭泳衣,唔怕走光!」

封城前拍攝冇受影響

原本主持還有傅嘉莉,但對方因證件問題,剩下Jumbo一人出發,她坦言未試過擔大旗做主持,起初有點怯,幸有大班工作人員教導,獲益良多:「有啲浸浴嗰陣要喺鏡頭前畀反應,我唔係太識,要工作人員教番我轉頭,所以要拍多啲先有經驗!」本身是模特兒的她可謂老貓燒鬚!

此行吃喝不少地道美食,Jumbo表示幸好在「封城」前拍攝,所以冇影響:「今次封城都係為咗疫情,希望快啲冇事,可以再去玩!」

曾淑雅歎Spa又浸浴,自爆在鏡頭前唔識畀反應。
  • 曾淑雅歎Spa又浸浴,自爆在鏡頭前唔識畀反應。
檳城熱辣辣,着背心裙夠晒爽!

  • 檳城熱辣辣,着背心裙夠晒爽!



鍾意就快D Share啦!