掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

爆戀大隻小鮮肉主播 馮盈盈嗌唔好急:咪搞禍晒我啲著落 #馮盈盈

馮盈盈只求大家給她空間,沒否認與鄭衍峰的發展空間。
爆戀大隻小鮮肉主播馮盈盈嗌唔好急:咪搞禍晒我啲著落馮盈盈只求大家給她空間,沒否認與鄭衍峰的發展空間。馮盈盈被爆於去年11月到溫哥華拍攝《#後生仔傾吓偈 ...




爆戀大隻小鮮肉主播 馮盈盈嗌唔好急:咪搞禍晒我啲著落

馮盈盈只求大家給她空間,沒否認與鄭衍峰的發展空間。

馮盈盈被爆於去年11月到溫哥華拍攝《#後生仔傾吓偈》特輯時,跟在當地率隊的大隻小鮮肉主播鄭衍峰(Leonard)混熟,更指馮盈盈於12月30日宣佈與醫生男友分手,翌日就與Leonard拍拖shopping度除夕。

盈盈澄清當日其實約了一大班朋友去元朗BBQ慶祝除夕,除了她和Leonard負責去超市買食材,還有好幾個朋友一齊由圓方坐車入去,絕對不是二人慶祝除夕。她表示二人離遠行是因為不想被人誤會,始終當時情況較敏感,她不想影響到朋友上新聞,她和鄭衍峰是好朋友,強調:「其實我會結識新朋友,同朋友出街食飯都好正常 我亦對此好坦誠,對於感情狀況,我亦抱開放態度,好多人都有機會,不過我希望可慢慢了解清楚先,好多謝大家關心我,但我不太心急,想慢慢睇清楚先,認識一下新朋友,希望大家給我空間,大家咁心急就隨時搞禍晒我啲著落喇!」

鄭衍峰去年11月率組目組在加拿大拍攝時混熟。
鄭衍峰去年11月率組目組在加拿大拍攝時混熟。
最近盈盈安排在節目被多位小鮮肉追求,包括鄭衍峰在內。

最近盈盈安排在節目被多位小鮮肉追求,包括鄭衍峰在內。



鄭衍峰同樣解釋當日其實是準備買東西一班人去元朗BBQ倒數,並非兩個人;他被指行到好遠,笑言大家知盈盈新聞性好強,她不想影響到朋友。他強調大家是好朋友,節目上合作,他好享受做《後生仔》這類型節目,又指盈盈都是甚麼都聊到的人。對於盈盈點名由他上節目,他表示不知情,到拍攝前一晚才知節目主題是「單身派對」,所以他都有做功課準備,因相信大家都會覺得盈盈難追。他亦表示:「如果話我在『單身party』一集好努力追她,我認為做節目都需要有好發揮,落力做好些在節目上『追』她,那集講她是是女皇阿瑪。」鄭衍峰多謝大家認為二人合襯,並有留意節目。




鍾意就快D Share啦!