掃呢頁CODE去手機

2020年4月13日 星期一

【做YouTuber日踩12小時 】李綺雯無間斷開live 網民催開戶口課金支持 #李綺雯

【做YouTuber日踩12小時】李綺雯無間斷開live網民催開戶口課金支持20分鐘前曾經暗示因為政見問題被TVB雪藏的李綺雯,剛約滿離巢,她早前於F ...




  • 【做YouTuber日踩12小時 】李綺雯無間斷開live 網民催開戶口課金支持
  • 20分鐘前




曾經暗示因為政見問題被TVB雪藏的李綺雯,剛約滿離巢,她早前於Facebook 公布自己是自由身,留言:「待業中。幕前幕後歡迎洽談,待應café廚房我都可以,如果請的話。」

據知她仍然想演戲,但同時變身YouTuber,其個人頻道開設後尚未發布任何短片,已有近二萬Followers,現正式運作冇耐,已增至接近二萬六千人,可見她深得一眾網友支持。

最近,她開始跟不同單位合作拍片放上YouTube,第一波,她選擇14天不外出,無間斷日日開Live,每日留在室內做12小時直播,讓同樣留在家中的觀眾能夠解悶。她表示:「因為中間要差電,所以會分咗兩part進行。」

每次開Live都有不少觀眾觀看,更有觀眾主動催促她開戶口讓他們課金支持。

李綺雯坦言:「其實呢件事幾星期前已經想做,雖然自疫情開始一直都好少外出,但屋企就唔方便咁做直播,好彩之後有朋友借呢個地方畀我,可以無間斷咁做直播。希望透過每日直播,佢哋任何時候㩒入嚟都覺得有人陪佢哋。每日都會做運動,用預先買咗嘅材料整唔同嘅餸,會請唔同國家嘅朋友講吓當地疫情,又會同大家傾偈。好開心反應好好,仲有唔同國家嘅觀眾。有啲人已經養成一個習慣,每日入嚟睇。有啲人不停話想貨金支持,其實最希望係可以留住大家喺屋企,尤其復活節假期,希望大家都唔好出街。」

----------------------------

【壹週刊 武漢肺炎專頁】

緊貼防疫資訊!口罩訂購情況、確診個案、病徵潛伏期、封關國家名單、保險點賠?

與你遠離瘟疫 睇清官謊!

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

-----------------------------

【全新電子書平台|壹本書】

《沙士風暴》全面揭露沙士真相

鍾意就快D Share啦!