網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年4月30日 星期四

梁裕恆:寸爆黎振燁扮好男人 梁裕恆:最多咪去叫X #梁裕恆 #黎振燁

梁裕恆(左)大爆黎振燁當年選港男時扮好男人!前港男黎振燁背大肚妻偷食咪神朱智賢,行為令全城側目。與他同屆參選港男嘅梁裕恆(FlowLeung)亦看不過 ...




梁裕恆(左)大爆黎振燁當年選港男時扮好男人!


前港男黎振燁背大肚妻偷食咪神朱智賢,行為令全城側目。與他同屆參選港男嘅梁裕恆(Flow Leung)亦看不過眼,網上發文力數佢嘅黑歷史:「當年扮好男人真係極嘔心,一大班港男港姐傾偈,佢刻意行開話『我唔可以同其他女仔傾偈,費事老婆介意』,做畀工作人員睇,做畀高層睇,但真係over咗囉,一大班人閒話幾句正常社交,而(依)家又唔係叫你單獨去荒山野嶺食蛋糕,有咩問題?」


Flow更愈講愈躁,直指有人係「賤中之賤」:「當時好多工作人員都知,好多人以為佢係好男人,依家老婆大住肚都偷食係『賤中之賤』,唔係一般人做得出,你有性需要真係忍唔到,最多咪去叫X,但好明顯兩人唔止單純性關係。大佬,你老婆陀(佗)住你個bb嫁(㗎 )!真係好男人唔洗(使)日日搬個老婆出離(嚟)掛(啩)係(喺)嘴邊唸咒咁,我係好男人我係好男人x100」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!