掃呢頁CODE去手機

2020年5月12日 星期二

產後急速修身獲讚靚媽 楊秀惠抱B女出鏡谷收視 #楊秀惠

月底宣佈秘密誕女的楊秀惠仍在馬來西亞坐月,故今日未能出席劇集宣傳活動。
產後急速修身獲讚靚媽 楊秀惠抱B女出鏡谷收視月底宣佈秘密誕女的楊秀惠仍在馬來西亞坐月,故今日未能出席劇集宣傳活動。楊秀惠主演劇《十八年後的終極告白》今 ...




產後急速修身獲讚靚媽 楊秀惠抱B女出鏡谷收視

月底宣佈秘密誕女的楊秀惠仍在馬來西亞坐月,故今日未能出席劇集宣傳活動。

楊秀惠主演劇《十八年後的終極告白》今日舉行宣傳活動,惜上月底宣佈秘密誕下女兒「V.Y.」的她,因仍在馬來西亞坐月而未能出席活動,故她預先拍下短片,並上載到社交網,秀惠留言:「剛才『出席』了 #十八年後終極告白 的宣傳活動, 我還帶了她一起出席喔。」

楊秀惠表示要「露BB」畀大家睇,不過全稱只睇到囡囡背影。
楊秀惠表示要「露BB」畀大家睇,不過全稱只睇到囡囡背影。
身在馬來西亞的楊秀惠只好拍片幫忙谷收視。

身在馬來西亞的楊秀惠只好拍片幫忙谷收視。

片中,秀惠說:「大家好,我係秀惠呀!我而家仲喺馬來西亞就返唔到香港做宣傳,聽講一哥(山聰角色名)代表我露少少嘢,咁我而家都露番少少嘢啦,就係露BB畀大家睇,係BB嘅背影!BB同各位哥哥姐姐打招呼啦,『Hello哥哥姐姐』……」只見穿上熊仔衫的B女背影,其間媽咪才開口講了幾句,已經嘈到V.Y.忍唔住扭計,發出「奶音」喊聲,而抱住囡囡的秀惠依舊面尖尖,完全不似啱啱生完,一眾網民更大讚:「靚媽」、「生完BB,仲係咁瘦咁靚嘅」、「好快收身,仲好精神」等。




鍾意就快D Share啦!