掃呢頁CODE去手機

2020年5月12日 星期二

張寶兒:絕世好女友!張寶兒為袁偉豪搞驚喜生日P #張寶兒 #袁偉豪

Apple大住肚都賀袁偉豪生日,認真畀面!尋日爆出藝人袁偉豪及張寶兒聯名買樓,兩人以聯名形式買入清水灣傲瀧一個超過2000呎花園複式單位,再加兩個車位 ...




Apple大住肚都賀袁偉豪生日,認真畀面!


尋日爆出藝人袁偉豪及張寶兒聯名買樓,兩人以聯名形式買入清水灣傲瀧一個超過2000呎花園複式單位,再加兩個車位,埋單約7,000萬,睇嚟兩人想同居試婚喎!除咗榮升業主外,尋日都係袁偉豪39歲生日,咁就真係雙喜臨門喇!女友張寶兒就搵嚟一班好朋友,豹哥單立文、豹嫂胡蓓蔚、胡定欣、陳山聰、仲有就嚟生得嘅陳太Apple,認真夠晒畀面!


張寶兒唔單止為男友搞個驚喜生日P,佢仲喺社交網發表愛的宣言,簡直就係絕世好女友,佢向男友留言:「這一年,發覺原來家人朋友相聚也不是必然,希望這些小小珍貴的人和事,能湊成讓你生日快樂的點滴,三十九歲生日快樂,願你繼續健康平安,今晚不知道你有沒有驚喜,不過感恩有很多疼你的人,好朋友的心思和支持,讓在旁的我也感到幸福。」網友都大讚寶兒係Sweet爆女友。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!