掃呢頁CODE去手機

2020年5月12日 星期二

【狙擊抽水教練】鄧穎芝夥受害人抵警署報案:指證呢個非禮嘅衰人 #鄧穎芝

鄧穎芝日前在網上轉發多張照片,相片見一名男子以各種曖昧且侵略性強的姿勢,緊抱不同的女性,懷疑有人以教武術為名抽水為實,鄧穎芝在facebook為女性發 ...






鄧穎芝日前在網上轉發多張照片,相片見一名男子以各種曖昧且侵略性強的姿勢,緊抱不同的女性,懷疑有人以教武術為名抽水為實,鄧穎芝在facebook為女性發聲,斥責男教練是人渣,呼籲受害人報警。事件引發廣泛討論,而被質疑抽水的男教練,其後在facebook專頁「The MMA of Hong Kong香港混合武術」上載三條短片反駁指控,辯稱拍片目的是想推廣柔術:「唔係個個都識,唔係個個都有時間、錢去學。」男教練並反指鄧穎芝煽風點火。

原來今日鄧穎芝陪同女受害人去了沙田警處報案,她在個人社交平台貼相,並留言:「今朝我同余德寶議員已經陪同受害人到沙田警署報案,喺度呼籲其他未聯絡我嘅受害人可以盡快聯絡我哋。所有資料一切保密嘅,所以唔好怕,行出嚟一齊指證呢個非禮嘅衰人!多謝余德寶議員同埋風雨蘭嘅社工幫助,希望警方可以盡快緝拿兇徒。」

《蘋果》聯絡了鄧穎芝,她接受訪問說:「呢件事發生咗幾日,好感恩有唔同受害者聯絡我,佢哋做出行動去報警,而唔係收埋唔講自己被非禮,我手上仲有啲影片受害者係冇聯絡我,我都好希望佢哋睇到,我哋真係有做行動去報案,可以行出嚟唔使驚,去指證呢個非禮人嘅衰人。所以想呼籲大家唔使驚,去指證一啲做壞事做錯事嘅人。同埋希望警方收到報案後,盡快拉到非禮兇徒。」

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多




鍾意就快D Share啦!