掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

離婚後首次露面 阿嬌以「鍾小姐」身份受訪 #鍾欣潼 #阿嬌

阿嬌上月分居後拍呢條片,失婚的她心情還不錯。
離婚後首次露面阿嬌以「鍾小姐」身份受訪阿嬌上月分居後拍呢條片,失婚的她心情還不錯。鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國驚爆婚變後,阿嬌變得低調,未 ...




離婚後首次露面 阿嬌以「鍾小姐」身份受訪

阿嬌上月分居後拍呢條片,失婚的她心情還不錯。

鍾欣潼(阿嬌)與台灣「醫界王陽明」賴弘國驚爆婚變後,阿嬌變得低調,未有公開現身,直至日前(5月18日)Twins成軍19周年,她才喺社交平台晒獎抒發合作感受。閉關多日嘅阿嬌終於喺內地一個社交網上現身喇!一段名為「不願透露姓名的鍾小姐,祝大家不要再迷失自我」的短片中,雙眼打格及戴上口罩嘅阿嬌以「鍾小姐」身份接受訪問。

被問到幾時發現自己靚女?她說:「在廣東打工時候,人人都叫我做靚女,我就迷失了自我。」最後她刻意垂低頭露出雙眼,畀人睇到真面目,好搞笑!還tag「祝大家不要迷失自我,520快樂呀!」原來上月她同一個妝頭及穿着同一件白色T恤為公司賬號拍了段宣傳片,計返當時與賴弘國簽下分居協議書一個月,真真正正係「鍾小姐」身份,分居後首次現身都和顏悅色,睇嚟心情不錯呢!




鍾意就快D Share啦!