掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

鍾欣潼:爆離婚後首露面!阿嬌打格受訪:不要迷失自我 #鍾欣潼 #阿嬌

阿嬌公開現身!「阿嬌」鍾欣潼自5月初爆出與台籍老公賴弘國婚變後,一直未有露面,而且未有頻密更新社交網。相反回復單身嘅賴弘國不時上載新相,又同網民「互動 ...




阿嬌公開現身!


「阿嬌」鍾欣潼自5月初爆出與台籍老公賴弘國婚變後,一直未有露面,而且未有頻密更新社交網。相反回復單身嘅賴弘國不時上載新相,又同網民「互動」及公開受訪。不過,閉關多日嘅阿嬌尋日突然蒲頭,係公開離婚後首次露面!


阿嬌喺社交平台更新動態,上載一段「受訪」片段,片段中嘅阿嬌戴上口罩,對眼打咗格,化身不願意透露姓名嘅鍾小姐,模擬被記者訪問!


記:你係幾時發現自己靚㗎?
嬌:去廣東打工嘅時候囉!
記:點解呀?
嬌:佢哋個個都叫我做靚女,我就迷失咗自我咯!


最後佢就垂低頭露出雙眼,片段並配文:「祝大家不要迷失自我,520快樂呀!」唔通係有弦外之音?好多網民睇完都話阿嬌充滿喜劇細胞,又讚佢本身就係個靚女,亦有人突破盲點話:「不願意透露姓名的『鍾』小姐!」即係點呢?



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!