掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

【曾為黎明克勤伴舞】娛圈苦行僧 周家怡:磨練到自己唔好強求 #周家怡 #李克勤 #黎明

【曾為黎明克勤伴舞】娛圈苦行僧周家怡:磨練到自己唔好強求21分鐘前娛圈苦行僧有人贏在起跑,垂手可得;有些人如苦行僧,幾番努力,才偶爾遇上一個機會。由《 ...




  • 【曾為黎明克勤伴舞】娛圈苦行僧 周家怡:磨練到自己唔好強求
  • 21分鐘前




娛圈苦行僧

有人贏在起跑,垂手可得;有些人如苦行僧,幾番努力,才偶爾遇上一個機會。

由《瑪嘉烈與大衞》,到《歎息橋》,好戲的周家怡,做女主角一等四年。再對一次《導火新聞線》,也相隔一年。

不求承接,但求等到下一次有心人。

「現時比較好,因為我剛剛簽約新公司(英皇),感覺上無咁緊張,知道有公司支援。之前的確好無助,擔心戲與戲之間嘅空檔,其實都有戲拍嘅,只不過係你想唔想拍。一來唔想咩類型嘅戲都接,有時候好想參與嘅戲,係一啲自己真係想演嘅戲,或者整個班底都好有心去做好呢件事,而唔係為咗數量,希望保持曝光率,所以其實係一種取捨。」

Viu開台不久的劇《瑪嘉烈與大衛》,拍攝手法及細緻貼地的演釋帶來驚喜,觀眾打開電視,不用獨沽一味膠劇。唯一睇完要等四年,雙劍合壁的《歎息橋》才再面世。

癲覆港劇模式的《歎息橋》,愛突破求細膩的一群,吸引有追看性,睇慣膠劇的一班,不喜歡,很兩極。她與林保怡在劇中,一段不敢行多半步的知己關係,再一次看二人的默契戲味。

有種堅持需要成本

人揀你,周家怡也揀人。拍自己想拍的,這種堅持需要「成本」。

她有一個不用愁,不用承擔經濟的家境,且是孻女。「爸爸做生意,從事有關大廈火險嗰啲,我有兩個哥哥,我係孻女,孻女孻心肝。

我屋企確實係我靠山,有呢個幸運,至少父母唔太需要我負擔,呢個其實係上天畀我好好嘅條件,唔係每個人都可以咁樣慢慢等,都需要為兩餐。我暫時嘅收入都仲可以維持生活,所以喺容許嘅情況下慢慢等。」她,踏入40歲了。

「家境令我可以任性,但入行咁多年我係靠自己,唔需要家人為我粗心,就算離開TVB時(2012年),的確有段時間差不多用盡積蓄,不過又往往差不多喺呢啲時做,工作機會又到,真係咁得意。

你問我有冇等到曾經灰心想轉工,咁耐以嚟,如果我話無都係呃你,但當你想離開時候,又會遇到一套本身好想拍嘅電影,好似個天要留住你。」

舞蹈員出身 為黎明個唱伴舞

她的履歷是這樣:96年在許愿(李麗珍前夫)的星工廠做舞蹈員,曾為李克勤、黎明演唱會跳過,踏過紅館輝煌舞台;98年入大台藝訓班,Dancer轉做藝員,由跑龍套,閒角起跑,等了六年,在《金枝慾孽》宮女「白蘭」一嘗配角,曙光一現,又打回原形繼續閒角。

06年《火舞黃沙》的「兔唇女」終於冒起,但希望過後,又回到失落,不獲器重,十四年在循環,12年決意跳槽到港視,雖然快樂短暫,但至少憑《導火新聞線》發光,證明她一直是隻潛力股。

電視台藝員之前,她是舞蹈員,在九十年代有名的排舞師林青峰學跳舞,更有份為四大天王的黎明及李克勤個唱伴舞。

當舞蹈員的時光,左一是她。

那年過檔港視,即成女一,一套《導火新聞線》亦不負眾望,證明她的實力,女一絕對勝任,之後發光之作拍成電影,繼續女一。

30歲報讀法律考10A

周家怡沒有大紅大紫,但戲比很多女一更細膩。她努力,也天資聰穎,2010年,老是被大台派演閒角的她,為給父母安心,30歲人報讀香港大學專業進修學院法律系,三年課程,13科中得到10A成績。

「當時爸爸好多朋友都開律師樓,佢擔心我未來,就建議我讀書,我覺得無壞嘅,將來就算唔想做呢一行,都可以介紹我去朋友嘅律師樓工作,至少都唔係一張咩嘢都唔識嘅白紙。我覺得爸爸嘅說話都有道理,而當時我又未清楚了解自己,反正工作唔多,有時間就去讀。

當時有一種感覺,就係讀咗先啦,唔好理!但你問有冇打算畢業後即時轉行唔拍戲?就完全無呢個想法,尤其是讀完之後更加無,因為覺得讀law好辛苦,好黐線,覺得呢一科唔係人讀!我而家見到律師都會衷心佩服,覺得佢哋好叻,因為自己都經歷過,真係好辛苦。」

與莊文強,郭富城行電影頒獎禮的紅地毯,這些機會不跳出安全區,離開大台一搏,相信她不會遇上。

近年被發哥感染,愛上行山。她說自己的生活使費不多,衣食住行都簡單樸素,高消費興趣及玩意甚少出現在她身上。

假使世界不是你預期

在娛圈來來回回,每一次機會臨至是磨利刀,也當修行。「自己跑嗰段時間(冇公司撐腰),磨練到自己唔好強求,好景時唔好只顧陶醉現狀,即係唔好太過緬懷;而逆境時亦唔好自艾自怨,因為所有事情總會過去,不停鑽牛角尖都無用,只會虐待自己。

不過我亦唔係齋等乜都唔做,見到導演就毛遂自薦,好多導演都聽過。我喺導演會當晚,見到導演時都會自我推銷,叫對方考慮用我。我覺得只係講一句,有咩問題?

正如苦行僧,佢哋好努力去修行,努力係要自己付出,但最後結果未必像你預期。如果唔係自己預期嘅時候,就要學懂放下。但唔代表完全咩嘢都唔做,淨係坐喺度,完全唔係呢回事。」

採訪:Sukey

攝錄:LL Production House

攝影:黎嘉詠

場地:Sparkling House

相中除了她,還有兩位都已離開大台,尋找另一天空。一個伍詠薇,一個梁嘉琪。



----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

----------------------------

APP 內訂閱

1Click 搞掂 輕鬆簡便

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!

+5


鍾意就快D Share啦!