掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

楊偲泳:傾工作當情趣!楊偲泳讚男友張振朗係暖男 #張振朗 #楊偲泳

Renci同張振朗拍拖年幾,但一直將戀情低調。藝人楊偲泳(Renci)入行五年,一直被視為ViuTV小花,不過大家認知的Renci,是無綫小生張振朗的 ...




Renci同張振朗拍拖年幾,但一直將戀情低調。


藝人楊偲泳(Renci)入行五年,一直被視為ViuTV小花,不過大家認知的Renci,是無綫小生張振朗的女朋友,二人拍拖年多,一直低調,兩位年輕藝人都希望大家專注他們的事業,故平時都未有太多提及另一半。


Renci於2015年因為王灝兒拍MV而出道,之後便為ViuTV拍攝劇集及綜藝節目,2016年時,她因拍攝節目而參加飛行比賽,當時發生意外,令她入院並一度失憶,說到此時,Renci憶述謂:「嗰陣我醒時已喺醫院,只記得曾經排隊,所有發生過嘅嘢都毫無印象,我問咗經理人好多次:『我喺邊呀?呢度邊度嚟㗎?』睇番啲片,我都問自己嗰個真係我嚟㗎?」


Renci坦言當時自己不太驚慌,只是覺很得意,問她若然要刪除人生部分記憶,她會選擇刪除甚麼時,她想了一會謂:「我會想刪除以前自己casting時嘅片段,因為我份人太慢熱,慢熱嘅情度係眾所周知,外內不一,我對待相處耐咗同啱啱認識嘅人態度係天同地之分,聽得最多係:『原來妳係咁㗎?』私底下我係一個幾詼諧、好蝦碌、烏龍,成日都會整唔見嘢,整爛嘢嘅人。」至於過往的面試經歷,她不諱言入行5年超過50個面試,當中有九成都是失敗的:「初次見導演我會好怕羞,講嘢好細聲,畀人感覺好柔弱,就算依家每次casting我都會好緊張,(入行五年都咁?)係,反而真係埋班拍攝,心態專注工作又好好多,但平時人與人之間溝通係好慢熱,(唔怪得張振朗話妳難追,你成日請佢食檸檬!)唔係好多次,一次啫!呢個唔關慢熱事,純粹我嗰吓感覺,唔可能自己未清楚就答覆嘛。」


現時ViuTV播映的劇集《歎息橋》中,Renci飾演年輕版的衛詩雅,監製林保怡要求她演出時要有港女feel,說到此劇反應一般,選角亦沒說服力,她坦言一開始與監製、導演接觸時,都覺得大家外形不配,但其實是需要那種感覺、價值觀、小動作要有類似地方,並不是選一對類似的人,她解釋謂:「我哋拍前全部人一齊食過飯,有互相認識、溝通,我哋唔係要做孖生姐妹,冇刻意模仿大家,只需要有啲相似特質,有一個共同身份,處於不同時間嘅事。」


拍攝《歎息橋》時,Renci都有份到比利時拍攝外景,當時正值那邊是冬天,突然間會落雹,之後又變暴風雨,天氣變幻無常。不過,她大讚監製林保怡是一個暖男:「嗰陣好凍,每朝我哋都要好早起身,有一日喺古堡拍攝,嗰度係郊外地方,保怡一早就為我哋沖好晒啲杯麵放喺枱面,我哋再唔使捱麵包,嗰一刻佢好似有個光環喺個頭上嘅天使咁!(咁易氹?)其實我係好易氹,(咁張振朗係咪暖男?)佢絕對係一個暖男,都會做到啲嘢令我好心暖,佢係一個好溫柔嘅人,大家好多時工作好攰、相處時間唔多,佢好願意花時間,點都安排見個面食個飯,好珍惜大家僅餘相處嘅時間。佢都好細心!不過我哋都係低調嘅人,想以工作為先,我哋都有共同想法。」問二人有否想過合作時,Renci指沒有此想法,但就會互相給大家意見,亦因此相處時多了一份樂趣,問會否介意振朗跟女藝人拍親熱戲時,她謂:「咁冇辦法,因為我哋大家都做呢行,如果掉轉係我呢?工作還工作,唔會有呢啲想法,我相信大家都係成年人,對自己工作有份尊重,我係演員,就要做番我嘅分內事,佢都係一個好專業嘅演員。」


Renci過往演的都多次「妹妹仔」年輕角色,不過她不諱言想挑戰一下武打戲,向來有打排球的她表示:「可能自己打排球,鍾意周身郁,近呢一年都有接觸武術、泰拳,想實踐出嚟!不嬲自己都畀人感覺好妹妹、柔弱同悲慘,想畀另一個我大家睇到。」說到之前《詭探》一劇中的神婆演得很好,她笑言自己都很喜歡這個角色,其實神婆的性格有部分都跟自己一樣:「大家都係好調皮、不修邊幅,但去到後期,將那份倔強呈現埋出嚟,就算係小小一口氣,佢都想盡最後努力,嗰部分同自己好相似,我相信每個人都有最脆弱嘅地方,問題係點將佢治愈到,我就係會扮叻、扮堅強,神婆亦係一樣。」


2019年,Renci亦躋身大銀幕,拍過電影《催眠裁決》,之後亦與談善言拍了一套有關同性戀題材的電影《喜歡妳是妳》:「故事講我哋談戀愛,跟住出嚟工作,成長階段點樣面對同性戀困惑,我同談善言本身好好朋友,拍時我哋試過真係同居、一齊食飯,所以好合拍,大家好似有無形默契咁。片中都有親密接觸,不過唔會好激烈。」此外,Renci的身材經常被外間注視,問及此時,她大方謂:「都咁多年,我相信自己有其他嘢畀大家欣賞到,所以畀人講時都冇乜感覺,個身體都係我自己㗎咋!」


服裝提供:Fendi
場地:Morokok
髮型:Nick Lam
化妝:Carmen Chung

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!