掃呢頁CODE去手機

2020年5月21日 星期四

方力申:做引體上升 方力申遭愛犬咬後欄 #方力申

真係見到都痛!藝人方力申(小方)最近頻頻做gym操肌,呢日佢去到戶外場地健身,期間佢於鋼架上做緊引體上升時,一隻黑色大狗竟突然衝去,撲向小方「施襲」, ...




真係見到都痛!


藝人方力申(小方)最近頻頻做gym操肌,呢日佢去到戶外場地健身,期間佢於鋼架上做緊引體上升時,一隻黑色大狗竟突然衝去,撲向小方「施襲」,不但咬住其短褲,更不停拉扯其腳部及屁股位置。及後一名女友人喺遠方叫住大狗,而小方察覺後隨即落地,但亦遭大狗咬住其右手,相當牙煙。


不過小方就報平安指該大狗其實喺佢所養嘅寵物,仲話右手只係輕微擦損:「『內有惡犬』,原來不只是用來警告外面的人,連裏面的人也要注意!特別是主人,因為他應該是最沒有防備心的!連老細都咬,損咗少少,防狗之心不可無。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!