網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月29日 星期五

馬國明:晚晚唔黐家!馬國明被阿媽踢爆「金屋藏嬌」 #馬國明

同唐詩詠有情冇愛呀!馬國明與胡鴻鈞(Hubert)於無綫劇《降魔的2.0》再度合作,默契十足。早前二人受訪時大方談緋聞,不約而同表示對「緋聞」兩字免疫 ...




同唐詩詠有情冇愛呀!


馬國明與胡鴻鈞(Hubert)於無綫劇《降魔的2.0》再度合作,默契十足。早前二人受訪時大方談緋聞,不約而同表示對「緋聞」兩字免疫,不會感到困擾。與契妹唐詩詠屢傳緋聞的馬國明坦言:「到將來佢或者我有真嗰個,大家就知咩事」


跟圈中人相戀,很容易成為大眾焦點,問馬國明會否覺得跟圈外人拍拖相對簡單?他卻不太認同,並自爆初入行時,被母親誤會「金屋藏嬌」,他說:「我入行後都未試過同圈外人拍拖,因為圈外人好難了解我哋呢行,連我阿媽開頭都了解唔到。記得有一排我拍到天昏地暗,阿媽成日見我唔到,有一日佢話『阿仔你唔好呃我啦,你係咪同個女仔同居緊呀?點解咁耐冇返嚟?』我話唔係,真係好忙。當然佢依家知道係咩一回事,幾日唔見我都覺得好正常。」


拍劇時跟女演員日對夜對,但他強調未試過戲假情真:「我從來唔係因為拍劇而拍拖,唔覺得難抽離,因為你就算好鍾意個角色,一Cut機嗰個人就唔係個角色咁樣。」在旁的Hubert即笑言拍劇以來,沒有一條實質的感情線,想體驗也沒機會。


先後跟許廷鏗與蔡思貝傳緋聞的Hubert,被問會否覺得跟異性傳緋聞,比傳同性戀更易接受?他豁達地說:「緋聞係困擾唔到我,作為藝人一定會有花邊新聞,唯一係唔想牽涉到嘅人有Hard Feeling。」


馬國明與胡鴻鈞因經常合作而熟落,異口同聲表示想挑戰高難度演同志,馬國明認真地說:「我想做同志角色,唔係搞笑嗰種,要拍出嚟有啲浪漫,難度好高,都想挑戰吓。(Hubert係首選對手?)係其中一個,佢青靚白淨。」而Hubert認為與馬國明演同志有說服力:「如果兩個都好Man,反而CP感冇咁強。我同佢都OK,幻想到我哋兩個行出嚟,話我哋演同志都有人信。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!