網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月29日 星期五

周杰倫:【原因不明】周杰倫碌卡騷突然停播 #周杰倫

《周遊記》真係一波N折……台灣天王周杰倫(周董)主理嘅旅遊節目《周遊記》,碌盡人情卡搵巨星好友拍攝,不過就枝節多多,早前試過周董大鬧收費娛樂平台宣傳少 ...




《周遊記》真係一波N折……


台灣天王周杰倫(周董)主理嘅旅遊節目《周遊記》,碌盡人情卡搵巨星好友拍攝,不過就枝節多多,早前試過周董大鬧收費娛樂平台宣傳少、被大細超、中國浙江衛視因製作周期及限娛令而延播。今次嚟到原定播出嘅東京篇下集,因「不明原因」遭浙江衛視跳過,收費娛樂平台變相獨播。


今集內容包括周董突襲五月天演唱會後台、周董同成班Friend開卡丁車漫遊涉谷區周董再度化身《青蜂俠》等,浙江衛視尋日個預告就直接跳咗去維也納篇,周杰倫粉絲團官方社交網就發文:「因為某些原因,東京篇下集將不會在大陸播放。我只是提醒大家不會播出,要看自己找一下資源,具體原因不太好說。」不少粉絲仍好奇詢問,但被其他網友制止。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!