網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月15日 星期五

戴祖儀:受鼻敏感困擾 戴祖儀唔敢做手術 #戴祖儀

真係慘慘豬!歌手戴祖儀在將軍澳電視城為節目《#後生仔傾吓偈》錄影。最近天氣轉變令她的鼻敏感發作,相當辛苦困擾,她笑說:「自己冇風濕骨痛,不過喺外國讀書 ...




真係慘慘豬!


歌手戴祖儀在將軍澳電視城為節目《#後生仔傾吓偈》錄影。最近天氣轉變令她的鼻敏感發作,相當辛苦困擾,她笑說:「自己冇風濕骨痛,不過喺外國讀書返嚟之後就有鼻敏感。(唔睇醫生根治?)聽人講鼻敏感冇得醫,一係就要做手術,但我又唔夠膽去做手術。(做手術驚畀人話整容?)咁又唔驚,我攞番細個啲相出嚟就證明到。(順便整細塊面?)呢樣香港就處理唔到,又暫時出唔到國,所以呢啲手術就做唔到,哈哈。」


有鼻敏感的戴祖儀被問到可有飼養小動物?她笑說:「自己好鍾意小動物,但係因為媽咪唔畀喺屋企養,所最近喺工作室領養咗隻街貓,佢對我個鼻就冇影響,但係對外觀有影響,街貓比較野性,之前幫佢沖涼手背同腳都畀佢抓傷。(鍾意小動物嘅男仔會唔會加分?)會架,因為鍾意得小動物都有愛心,但係做伴侶就要識得分配時間,如果我喺隔籬,就要照顧咗我先,哈哈。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!