網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月16日 星期六

周杰:唔再料理農務?億萬身家周杰Cheap遊世界 #周杰

唔去料理農務,將目光放得更遠,係好事嚟嘅!神劇《還珠格格》主角「爾康」周杰已退出娛樂圈,近年佢決心「歸隱田園」轉行做農夫,種植有機水稻和蔬菜等,更坐擁 ...




唔去料理農務,將目光放得更遠,係好事嚟嘅!


神劇《還珠格格》主角「爾康」周杰已退出娛樂圈,近年佢決心「歸隱田園」轉行做農夫,種植有機水稻和蔬菜等,更坐擁有千畝田地、5間公司同1個大酒莊,耕出億萬身家!不過呢個真正嘅富豪周杰,今日忽然喺社交網自爆打算環遊世界,但就唔係富貴遊覽,而係選擇自己踩單車出發,令人讚嘆億萬身家都能「拋棄」,甘願苦中作樂踩盡天下土地!


周杰社交網上載一架米白色單車及爛船照,並留言:「我準備騎着它環遊世界,我打算劃着它橫渡大洋,別笑我,萬一實現了呢……​​​​」相中見架單車看似平平無奇,仲帶點日系Feel,而佢晒出嘅木船更加係爛咗一半,船身條條裂痕相當明顯,唔知佢真正環遊世界前,會唔會拎「戰車」同「戰船」改造吓先呢?

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!