掃呢頁CODE去手機

2020年6月30日 星期二

【港姐初選】邊個佳麗最有冠軍相?17歲月球妹VS大媽look麥淑螢 #港姐 #麥淑螢

今屆《香港小姐2020》因武漢肺炎疫情,一度宣佈取消,後來又搞「翻生」港姐面試,打出「疫市筍工」口號,又話前所未有要搞網上直播初選,招攬各地女士參選, ...






今屆《香港小姐2020》因武漢肺炎疫情,一度宣佈取消,後來又搞「翻生」港姐面試,打出「疫市筍工」口號,又話前所未有要搞網上直播初選,招攬各地女士參選,不過直播一開始卻錯漏百出,約5分鐘後方回復正常,但直播期間仍然有些微聲畫不同步。

由於各方佳麗未經篩選同執樣,品質尚未有保證,佳麗個個心口掛住個「勇」字,群起而攻,只求殺出重圍。搞完網上直播……大台最終都係還原基本步,又係搞番真人面試,以防被「照騙」。

今早酷熱天氣警告生效,天文台料最高33度,各方佳麗為免影響妝效,有不少佳麗在化妝方面,花盡心思,確保不會「溶妝」,務求除下口罩一刻,讓在場傳媒拍攝。一眾佳麗喺康城港鐵站集合,燕瘦環肥樣樣有,「騎呢」亦係看點之一。

就咁睇佢哋件開場「戰衣」均穿連衣褲,暫時只有Yancy及郭栢妍稍為讓人覺得眼前一亮,她們之後就會上車去電視城。

暫時年紀最細的是17歲「月球妹妹」葉芷澄,可能正值青春期關係,面部皮膚比較差,好似月球表面,她稱自己讀英國課程,「選港姐係自己夢想,希望入到十強。」問準備了甚麽?她自信十足:「今日準備咗靚妝、信心同好多笑容。」記者指她的皮膚有啲差,「月球妹妹」都承認:「有少少輸蝕,自己會盡量補救,今次係媽咪提名,屋企人都好支持我。」

26歲的鄺靜汶Cindy是兼職模特兒,她指選港姐抱着順其自然心態,見步行步,自己冇太大期望,中學畢業之後讀助護,對於大台人工低,可能仲低過做助護,想飛上枝頭的鄺靜汶表示:「都可以試吓,自己26歲,仲好後生。」

20歲的Ivy坐Benz到場,十分架勢,她指自己讀大專建築系,目前休學,「因為自己後生乜都可以試吓,屋企人都好支持。」

而22歲的郭栢妍是大熱門,之前網上面試獲網民支持,但表現怕醜唔講嘢,記者大聲問有冇信心?她只說:「盡力。」跟着上車。

暫時年紀最大是27歲騷肩陳詠斯 ,「自己趕尾班車,最後一年可以參加。」做模特兒的她被問到對自己身材是否好有信心?她說:「盡力而為。」問到是否覺得港姐是一份筍工?她表示:「每個人睇法唔同,睇大家追求乜嘢,要學習珍惜機會。 」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

26歲「粗眉陳貝兒」鄺靜汶(Cindy)是兼職model,中學畢業後曾做助護。


20歲「細面黃芷晴」Ivy讀大專建築系,家人支持她參選。


17歲「月球劉佩玥」葉芷澄是英國課程生,選港姐是自己的夢想,皮膚有些差,這位月球妹妹由媽咪提名參選。


22歲「靚版陳美詩」郭栢妍被視為今屆大熱門,獲不少網民支持。


27歲「闊面胡杏兒」陳詠斯笑言趕尾班車,職業報稱model。


22歲「翻版何超蓮」梁懿婷(右)戴口罩低調現身,從美國畢業回港。


「雙下巴張寶兒」Yancy一身高貴白色長裙現身。


26歲「教育界仙子」吳秀明是一名音樂老師,拖豹紋篋到場,充滿「原始森林」feel。


25歲混血兒陳希文讀歷史及政治課,參選是為了令公公婆婆開心,笑稱算是被迫。


23歲「蘋果肌JW」Christina曾跳6年國標,選美是她的夢想。


27歲張艾佳打扮有啲國產味,她自言緊張,怕臨場失準。


23歲陳煦凝(Amber)、 24歲黃凱怡 (Yuki ),Amber打扮散發出MK味,Yuki 則似街坊look,「戰衣有啲輸蝕。


26歲「大眼岑杏賢」譚佩兒之前在日本讀兩年日語,本身想參加國際小姐,不過取消咗,先參加港姐。


20歲曾綽瑤(Yoyo)在城大讀法律系,她希望好像麥明詩一樣優秀,自言好鍾意做幕前。


26歲「再戰Mary」麥淑螢由朋友提名今年是最後一年參加;24歲錢若喬(Emily)亦係上屆參選完,今年再接再厲。「再戰二人組」更成為朋友。



鍾意就快D Share啦!