掃呢頁CODE去手機

2020年6月30日 星期二

于正:于正加多兩腳踩陳妍希:送咗個老公畀佢 #陳妍希

其實呢……好似講少啲嘢好啲…2014年電視版《神鵰俠侶》呢兩日忽然成為網友茶餘飯後話題,皆因《神》金牌製片人于正衰多口,網上暗寸當年演小龍女嘅陳妍希唔 ...




其實呢……好似講少啲嘢好啲…


2014年電視版《神鵰俠侶》呢兩日忽然成為網友茶餘飯後話題,皆因《神》金牌製片人于正衰多口,網上暗寸當年演小龍女嘅陳妍希唔掂,同Angelababy冇得比,仲埋怨陳妍希累佢畀網民話咗咁多年添!雖然之後再發文補鑊,不過都被網民開火寸冇品,點知原來件事沒完沒了!


于正被踢爆事後喺粉絲Group嘅對話中再度提到陳妍希,坦言今次發言的確「誤傷」陳妍希,但話鋒一轉佢繼續衰多口:「看在我送了她一個老公,給了她一次紅的機會,應該不至於那麼小氣吧!」隨後又補一句:「何況還送了她一次熱搜哈哈哈哈哈哈。」意指當年陳妍希係因為拍攝《神鵰俠侶》而有機會撻着依家嘅老公陳曉。


多嘴言論即時辣㷫陳妍希粉絲,直指偶像喺接拍《神》前已經係當紅清純女神,卻被劇中「黑山老妖造型」拖累,「小籠包」花名被嗌到依家,反問于正仲好唔好意思話人哋。而「當事人」陳妍希就懶理新聞,上載自己一身便服準備出街嘅自拍照。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!