掃呢頁CODE去手機

2020年6月4日 星期四

【不忘主子】30歲而立試新嘢 吳業坤下定決心拜師學空手道 #吳業坤

坤哥跟教練着住空手道服齊齊影靚相。
【不忘主子】30歲而立試新嘢 吳業坤下定決心拜師學空手道坤哥跟教練着住空手道服齊齊影靚相。剛剛滿30歲的坤哥吳業坤,呢期除了做了新任貓奴,日日陪住主子 ...




【不忘主子】30歲而立試新嘢 吳業坤下定決心拜師學空手道

坤哥跟教練着住空手道服齊齊影靚相。

剛剛滿30歲的坤哥吳業坤,呢期除了做了新任貓奴,日日陪住主子RABU玩之外,原來新搞作,就是下定決心跟學空手道,他post自己着住空手道服跟教練李偉志擺晒踢腿甫士合照,並留言:「身為擁有Airfitness kick boxing經驗3年,TVB劇組武師即場指導3年,何日東小學國術興趣班23年,人稱『人間空氣』既我,決定左(咗)學空手道就唔可以馬虎。介紹番我師傅,我稱『人間兇器』李偉志教練,東道會空手道教練,前香港空手道精英運動員(自由搏擊)。嗯!大家都不相伯仲,我講年紀,不過真心話,我會堅持的。」雖然今次主題係空手道,但坤哥呢個新任貓奴都冇忘記主子,分享埋主子RABU同佢差唔多踢腿甫士嘅靚相,令網友都讚:「你最尾張相好正」

坤哥稱教練是「人間兇器」,自己則是「人間空氣」。
坤哥稱教練是「人間兇器」,自己則是「人間空氣」。
擺出踢腿甫士,好明顯高下立見。

擺出踢腿甫士,好明顯高下立見。


坤哥介紹李偉志教練是前香港空手道精英運動員(自由搏擊)。

坤哥介紹李偉志教練是前香港空手道精英運動員(自由搏擊)。
坤哥分享主子RABU踢腿甫士靚相。

坤哥分享主子RABU踢腿甫士靚相。


新任貓奴坤哥,日日陪主子玩。

新任貓奴坤哥,日日陪主子玩。
連吳媽媽都受影響,做埋貓奴。

連吳媽媽都受影響,做埋貓奴。

鍾意就快D Share啦!