掃呢頁CODE去手機

2020年6月4日 星期四

【頭條獨家】傳陳家樂搭上連詩雅 陳瀅疑被飛眼腫腫拍外景 #連詩雅 #陳家樂 #陳瀅

疑跟「筍盤男友」陳家樂情變,陳瀅眼腫腫開工,佢話只係冇劃眼線。
【頭條獨家】傳陳家樂搭上連詩雅陳瀅疑被飛眼腫腫拍外景疑跟「筍盤男友」陳家樂情變,陳瀅眼腫腫開工,佢話只係冇劃眼線。「愛回家女神」鄺潔楹(Judy)憑《 ...




傳陳家樂搭上連詩雅陳瀅疑被飛眼腫腫拍外景疑跟「筍盤男友」陳家樂情變,陳瀅眼腫腫開工,佢話只係冇劃眼線。「愛回家女神」鄺潔楹(Judy)憑《 ...




【頭條獨家】傳陳家樂搭上連詩雅 陳瀅疑被飛眼腫腫拍外景



疑跟「筍盤男友」陳家樂情變,陳瀅眼腫腫開工,佢話只係冇劃眼線。

「愛回家女神」鄺潔楹(Judy)憑《開心速遞》「拜金Venus」人氣勁升,連TVB監製陳維冠都睇中佢,欽點她拍新劇《七公主》,仲搵埋一手發掘嘅陳瀅客串演佢嘅閨密!Judy有咁好機會當然開心到暈,反觀首日開工嘅陳瀅眼腫腫,笑得牽強,唔知係咪跟「筍盤男友」陳家樂同連詩雅傳緋聞有關。採訪:方騫平 攝影:李維隆

一埋到位,陳瀅好pro咁笑晒口。
一埋到位,陳瀅好pro咁笑晒口。
陳瀅大讚鄺潔楹及吳子冲好有潛質。

陳瀅大讚鄺潔楹及吳子冲好有潛質。

當晚喺深火埗一個大排檔拍通宵戲,講「五公主」鄺潔楹分別同暗戀嘅吳子冲及閨蜜陳瀅食嘢傾心事。不過,因為天氣不似預期取消了部份拍攝。今次係Judy處境劇外第一套劇集,加上演事務律師,對白好長,自然戰戰兢兢,監製還親自監場指導,Judy說:「《愛.回家》所以受歡迎,都係因為觀眾鍾意阮政峰啫,其實我對自己冇乜信心,好驚自己『戲屎』,故參加咗鄭丹瑞網上演藝班執懶音同埋身體動作。」

鄺潔楹做咗「愛回家女神」後人氣急升,但對演技就冇乜信心。

鄺潔楹做咗「愛回家女神」後人氣急升,但對演技就冇乜信心。
監製陳維冠夜媽媽都親自監場指導鄺潔楹及吳子冲演出。

監製陳維冠夜媽媽都親自監場指導鄺潔楹及吳子冲演出。

否認有富貴兵陪滑雪

客串嘅陳瀅飾演一位進取窮家女:「監製話唔可以化妝,叫我抺走眼影及粉底,我未試過咁赤祼喺鏡頭前,素到連印汗都冇粉,但仲嫌唔夠,要我再殘啲,最後加咗深色黑眼袋,連著嘅衫都嫌我太靚,我叫監製唔好咁狠,經已冇乜化妝。其實我對素顏冇乜信心,但冇計啦。」同場的吳子冲大讚好ok,鄺潔楹就讚她皮膚好靚!記者指她眼腫腫,她即解釋:「係囉係囉,以前有劃眼線同眉,𠵱家冇執過。」

對有傳陳瀅喺加拿大有富貴兵陪滑雪,同行仲有保鑣「睇水」,當事人即否認:「我同大學同學一齊滑雪,我哋讀公立學校唔係有錢人。」她同時又否認勸諫閨蜜劉佩玥離開周志文不果,搞到姊妹擘晒面:「咁搞笑?自己唔喺香港幾個月,任何朋友都冇見,返嚟只係見過《女人俱樂部》演員。」她又強調,「呢行永遠拍呢套劇就會多同呢班人一齊,但唔代表同其他人唔老友,只係唔同朋友圈啫。」

鄺潔楹雖然細細粒,但著起泳裝都有睇頭。

鄺潔楹雖然細細粒,但著起泳裝都有睇頭。
陳家樂同連詩雅傳出緋聞,陳瀅同陳家樂感情已不再?

陳家樂同連詩雅傳出緋聞,陳瀅同陳家樂感情已不再?
吳子冲(右)細路係劍擊運動員吳子浩,所以子冲都有運動細胞。

吳子冲(右)細路係劍擊運動員吳子浩,所以子冲都有運動細胞。
鄺潔楹為拍劍擊場口苦練3個月,教練要她每日喺屋企拮枕頭500吓做練習。

鄺潔楹為拍劍擊場口苦練3個月,教練要她每日喺屋企拮枕頭500吓做練習。

鍾意就快D Share啦!