網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月4日 星期四

楊丞琳:楊丞琳36歲生日 李榮浩連續6年零時零分祝福 #李榮浩 #楊丞琳

呢份堅持唔容易!台灣女星楊丞琳與內地歌手李榮浩婚前婚後恩愛依然,今日係楊丞琳36歲生日,李榮浩冇打破傳統,照舊踏正零時零分同老婆講生日快樂,原來已經連 ...




呢份堅持唔容易!


台灣女星楊丞琳與內地歌手李榮浩婚前婚後恩愛依然,今日係楊丞琳36歲生日,李榮浩冇打破傳統,照舊踏正零時零分同老婆講生日快樂,原來已經連續第6年準時祝賀壽星女,難怪唔少網友留言大讚李榮浩為人浪漫,仲話呢份堅持話唔容易㗎!


楊丞琳上載咗「一家三口」合照,留言答謝老公:「謝謝你託金老師帶給我的驚喜。我的生日,快樂了#happybirthdaytome #36yearsold」唔少圈中藝人包括陳妍希、黃鴻升、歐陽妮妮、徐濠縈等留言送上祝福。


而尋日楊丞琳於台灣出席活動時,透露因疫情宅在家大吃大喝,自嘲肥到啲褲就嚟着唔落,所以積極肥減火速減下6kg,被問到幾時造人?佢就透露與李榮浩因疫情而分隔兩地。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!