網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月4日 星期四

孖老公撐枱腳食餐蛋麵 胡杏兒晒婚戒低調放閃 #胡杏兒

胡杏兒與老公不時撇甩兩個寶貝仔享受二人世界。
孖老公撐枱腳食餐蛋麵胡杏兒晒婚戒低調放閃胡杏兒與老公不時撇甩兩個寶貝仔享受二人世界。胡杏兒老公李乘德(Phil)在ig晒出兩公婆「撐枱腳」午餐照,留言 ...




孖老公撐枱腳食餐蛋麵 胡杏兒晒婚戒低調放閃

胡杏兒與老公不時撇甩兩個寶貝仔享受二人世界。

胡杏兒老公李乘德(Phil)在ig晒出兩公婆「撐枱腳」午餐照,留言:「brunch time. Guess who is from HK and who is from UK?」,Phil未有上鏡,只是拍下自己前的腸仔、薯餅、煎雙蛋等;及坐對面的杏兒拿著筷子笑晒口準備將餐蛋麵放入口。

搞笑是有網民留言「我只是見到杏兒隻鑽戒好閃」,但亦有問杏兒將口罩掛在手,「點解口罩唔買個口罩套擺好?你咁樣咪會將啲菌揩曬落枱到囉?」

杏兒於2015年與Phil結婚後一直恩愛,育有兩子李奕霆(Brendan)和李奕霖(Ryan),兩個小朋友都精靈活潑,人見人愛!

胡杏兒兩個囝囝超級可愛。
胡杏兒兩個囝囝超級可愛。



鍾意就快D Share啦!