網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月4日 星期四

【娛樂圈生存】超儀受賭王影響 勇於嘗試:即使仆低都會笑住仆 #何超儀 #何鴻燊 #賭王

賭王何鴻燊上周離世,前日何家四房人去大嶼山寶蓮寺為賭王頭七舉行法事,二房女兒何超儀仍然很掛念父親,因為賭王生前很疼她,賭王曾說過超儀很像年輕時的自己, ...






賭王何鴻燊上周離世,前日何家四房人去大嶼山寶蓮寺為賭王頭七舉行法事,二房女兒何超儀仍然很掛念父親,因為賭王生前很疼她,賭王曾說過超儀很像年輕時的自己,故對她很寵愛,知道超儀喜歡在娛樂圈發展,他也十分支持,據悉曾撥款約1億元給她發展事業,讓她可以有財力做自己喜歡的工作,積極開拓海外市場。

日前她接受英國雜誌《Hunger》訪問,由童年談到成為同志偶像的歷程,超儀的工作態度,其實受父親影響,她表示:「我係勇於接受新嘗試,我做嘢嘅態度就係,你仆咗街,唔使怕,喺邊度仆低就喺邊度爬返起身再嚟過。」我就係揸住呢個宗旨,用呢個心態喺娛樂圈生存。呢個諗法畀我勇氣去作出新嘗試,即使我仆低,我都會笑住仆。」

超儀被問到幾時開始對音樂和演戲產生興趣?她表示:「我擁有一個頗為寂寞嘅童年,但到十幾歲時,我家姐同一班亞洲天王巨星做咗朋友,於是我就掹佢衫尾跟佢一齊去玩。我當時好細個,得12、13歲,但會去片場探班,或者睇佢哋演唱會綵排。我當時已經知自己好想入娛樂圈,所以會有好多嘢問,佢哋教咗我好多秘技。」

她又談到自己歌喉不算很好,有次公開演出時唱到走音,之後就畀人教訓,指責她完全沒天份,注定一世要咪嘴對口型。超儀說:「由我11歲起,我已經非常熱愛唱歌,所以聽到佢哋咁講,真係情緒低落咗好耐。直至LMF成員收我為徒。我過界入咗indie(獨立音樂)樂壇,仲有自己樂隊Josie and the Uni Boys,組成都超過10年」

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

(Jordan Rossi圖片)


超儀好喜歡演戲和唱歌,所以希望一直可以發展下去。(Jordan Rossi圖片)



鍾意就快D Share啦!