網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年6月4日 星期四

何浩文:幾時結怨嚟?何浩文揭「憎死洪卓立」真相 #何浩文 #洪卓立

搞咩咁嬲?藝人何浩文(Domeic)日前於社交網留言指「憎死洪卓立」,令不少網民𢱑爆頭,何解兩人會無端交惡!Domeic更嬲到要在網上向洪卓立宣戰!今 ...




搞咩咁嬲?


藝人何浩文(Domeic)日前於社交網留言指「憎死洪卓立」,令不少網民𢱑爆頭,何解兩人會無端交惡!Domeic更嬲到要在網上向洪卓立宣戰!


今日Domeic接受東網訪問自揭真相:「之前我要留喺指定酒店隔離,環境同食物都唔係咁好,但佢就住靚酒店同間唔中食吓好嘢,最衰嘅係,佢send相畀我睇囉!」Domeic還繼續連戲搞笑地說:「大家都係人,運氣使唔使爭咁遠呀!」問到洪卓立咁衰,佢打算點樣「處罰」佢?佢話:「等我返香港要佢請我食成個禮拜飯賠罪。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!