掃呢頁CODE去手機

2020年6月1日 星期一

張寶兒:張寶欣減重6磅 張寶兒望姊妹檔上陣做節目 #張寶兒 #張寶欣

張寶兒張寶欣兩姊妹一齊出席活動。藝人張寶兒與妹妹張寶欣在將軍澳電視城為明珠台劇集《特種保鑣》宣傳。兩姊妹表示已經有一年沒有一齊出席活動,張寶欣比選美時 ...




張寶兒張寶欣兩姊妹一齊出席活動。


藝人張寶兒與妹妹張寶欣在將軍澳電視城為明珠台劇集《特種保鑣》宣傳。兩姊妹表示已經有一年沒有一齊出席活動,張寶欣比選美時纖瘦得多,她說:「自己喺網上賣健康產品,自己都會試食,加上做運動,所以瘦咗五六磅。」她指近期忙讀書,年尾將碩士畢業。


有愛情滋潤的張寶兒則笑說:「呢排都喺屋企多,所以我脹咗。」講到《姊妹淘》將會七月「復活」?張寶兒指還未開會未知節目詳情,笑言推薦妹妹加入節目,姊妹檔上陣。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!