掃呢頁CODE去手機

2020年6月7日 星期日

洪永城:【有樓有女】洪永城陸浩明搞「麻甩」茶檔 #洪永城 #陸浩明

洪永城同陸浩明相識超過10年。「有線兄弟幫」洪永城(Tony)和陸浩明(6號)相識逾10年,友情始於早年有線的娛樂台主持工作,及至近年二人先後加入無綫 ...




洪永城同陸浩明相識超過10年。


「有線兄弟幫」洪永城(Tony)和陸浩明(6號)相識逾10年,友情始於早年有線的娛樂台主持工作,及至近年二人先後加入無綫,發展理想,又識到心目中的「最佳女朋友」,故密密賺錢買樓、娶老婆,完成兩項人生大事。當中Tony於2018年底以逾千萬元買入觀塘新樓兩房單位,與女友同居試婚,而6號則以近百萬元於日本大阪買樓投資。兄弟二人有樓揸手,並已定結婚時間表,難怪又有新諗頭,心郁郁搞生意過老闆癮,同時為演藝事業以外尋求出路。


向黃婉曼取經


日前兩兄弟到老友黃婉曼(Icy)的餐廳取經,眼見近年興起品味式咖啡店,Tony原來亦有沖咖啡的潛質,連Icy都大讚。至於6號可能受到愛整甜品的女友感染,對整麵包特別有興趣,兩個大男人跟Icy傾談生意經,並笑言男人的浪漫是開「麻甩茶檔」,但不會賣「豆腐火腩飯」。


Tony受訪被問到準備跟女友結婚,是否因此要搞生意開拓財源?他說:「結婚係有計劃,而飲食生意係最普及,因為人人都要飲要食,我哋年輕人最愛搵個Chill嘅地方歎咖啡,唔好睇我齋吹水,其實我識沖吓咖啡,要搞茶檔我好有心得,有Icy教路亦係明燈!」


至於月底踏入41歲的6號,與模特兒女友陳詩欣拍拖9年,他坦言已儲足銀彈準備在港置業及結婚,問到搞餐廳生意是否為婚後生活鋪路?他說:「飲食生意我的確有興趣投資,因為自己做飲食節目,如果搵啱拍檔,好似Tony咁可以夾吓,但我鍾意貼地啲嘅餐廳,好似茶檔咁,今次取經都係初步了解,都會問吓女友意見,因為佢鍾意整甜品,所以想開Cafe,或者啲好精緻嘅茶室!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!