掃呢頁CODE去手機

2020年6月7日 星期日

彭慧中:【入面係黑Bra】彭慧中呼籲人畀錢叫胡美貽除外套 #彭慧中 #胡美貽

彭慧中好奸呀!無綫新一代咪神胡美貽和彭慧中代表節目《3日2夜》,亮相無綫慈善活動網上版演出。以sportbra打扮教網民做運動籌款。胡美貽外加黑色外套 ...




彭慧中好奸呀!


無綫新一代咪神胡美貽和彭慧中代表節目《3日2夜》,亮相無綫慈善活動網上版演出。以sport bra打扮教網民做運動籌款。胡美貽外加黑色外套,失色不少,彭慧中即搞笑謂:「大家捐多啲錢,佢就會除外套。」胡美貽即表示希望善款陸續有來:「不過我驚除外套會嚇親大家,因為有啲肥肉,我一除你哋就驚!」


談到做運動,胡美貽表示平日愛做瑜伽及拉筋,個人喜歡戶外活動,而彭慧中坦言不愛做運動,但目前已開始上網睇片做運動:「希望積少成多,依家一星期做三次左右,以往慢慢加落去咁。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!