掃呢頁CODE去手機

2020年6月7日 星期日

許家傑:退出《愛.回家之開心速遞》?送水輝:事業上有轉變 #許家傑

「送水輝」許家傑會退出劇組?藝人許家傑(送水輝)與林淑敏(大小姐)於《愛.回家之開心速遞》內CP指數爆燈,不過早前由於受訪時曾指會「分開」,家傑隨即惹 ...




「送水輝」許家傑會退出劇組?


藝人許家傑(送水輝)與林淑敏(大小姐)於《愛.回家之開心速遞》內CP指數爆燈,不過早前由於受訪時曾指會「分開」,家傑隨即惹來「退出疑雲」。今午他再為《愛》劇開工,再三澄清傳聞:「出面橫風橫雨,梗係繼續留喺度,『返屋企』係最好嘅,大小姐踢我都唔走!」


至於「退出」一事,全因近日劇情交代大小姐返回「威龍集團」掌舵,家傑補充:「嚟緊我事業上有轉變,自己都幾期待。(加入威龍?)其實係飾演雷公嘅白彪叔將會喺接龍搞事,所以我同大小姐等要幫手。之前咁耐大龍生(羅樂林)都唔係好鍾意我,所以就趁今次入威龍集團幫手,希望佢對我嘅印象改觀。」家傑笑稱劇集拍攝3年以來,都得不到對方「歡心」,希望今次成功「入屋」,加入龍家。


另外,家傑昨以《機場特警》宋天機一角「現身」《愛》劇:「宋天機同送水輝同時現身!但送水輝係暖男,宋天機咁Cool,起初都投入唔到,花咗啲時間,不過原來《機》劇仲有餘威㗎!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!