掃呢頁CODE去手機

2020年8月8日 星期六

【夏娃兒】Diva越鬧越旺 學風水計到自己風生水起 #Diva #許珮榆

如何介紹這一天的水着女模?提起她的名字許珮榆(DivaCatalina),相信大家也未必想得出,不過一提到前年跟「大劉」劉鑾雄在商場因電梯玩手機一事引 ...






如何介紹這一天的水着女模?提起她的名字許珮榆(Diva Catalina),相信大家也未必想得出,不過一提到前年跟「大劉」劉鑾雄在商場因電梯玩手機一事引起爭執那位,大家必定想起來了吧!

Diva Cat在經歷此事後足足「潛水」兩年,原來她轉戰大陸,因為爭執事件令她聲名大噪,她更深信爭執後才是自己大運的開始,Diva Cat近年努力學習術數,並改名催運,她說:「之前返大陸登台兩年,最近香港發生好多事,冇得周圍走,學咗好多嘢,好似玄學風水,甚至拍啲短片。玄學一路都有學,而家日日都溫書,溫到失眠,好多朋友都話我好準,我有算到自己就會越嚟越好運,加上貓係好旺我,所以個名會有個Cat,我計過會搵到好多錢,名氣更加大。」因為自小入行, Diva Cat希望未來會繼續幕前工作,又可以替人算命看風水,自言sell的是笑容、性感兼靚女。

避走大陸兩年,是否為了大劉事件?Diva Cat說:「其實我一路都有登台嘅,同大劉先生嗰件事都冇影響我啲事業嘅,佢冇話打我嘅,但係太多人嘅說話,變得好嚴重,反而之後我過得好好,又搵到錢,其實我唔係啲咁麻煩嘅人,只不過衰在成個阿婆咁鍾意講道理。都有因為呢件事多人識咗、搵多咗錢,不過唔想人覺得我攞呢件事嚟炒作,基本上喺條街上啲人見到我,都會講起呢件事。其實當時係我人生轉運嘅一個轉捩點,會發生一啲突發嘅事,之後就行好運嘞!」

被大劉形容為「整容怪物」,Diva Cat曾經為此不開心,但自認有打針「微調」的她,現時已放低執着,就算大家嘲笑她是打針怪也毫不介意,她說:「其實話我整容嗰啲相,係我13、14歲,做show girl啲相,我而家都29,10幾年前個樣梗係有唔同,我係有打針,仲打好多添!但整容係用刀同塞假體,當時我先至同佢(大劉)嗌,因為我真係嬲,你可以話我打針打到醜八怪,但唔好話我整,不過我而家唔會執着,你話我整就整我一直都有打針,因為都想靚啲嘛,女人係貪靚,想更完美。」

許珮榆Profile

年齡:29歲

三圍:35D、25、35

入行經過:一半葡萄牙、一半新疆血統,2009年拍攝青春劇《四葉草-南華夢飛翔》出道,之後成為施念慈旗下藝人成為模,2013年推出過寫真,2016參加ViuTV美選DNA,可惜十強止步,事業也一直未見起色。

採訪:羅慧敏

攝錄:廖達燊

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

攝影:沈健程


Diva前年與大劉有爭執,之後足足「潛水」兩年。


一直都有學玄學,計過自己會越做越紅。


夏天要玩水消暑。


Diva承認有打尖微調,認為與整容有分別。


「女人係貪靚,想更完美。」Diva如是說。



鍾意就快D Share啦!