掃呢頁CODE去手機

2020年8月8日 星期六

【點解咁包容】張致恒老婆出post撐老公:你又知而家冇改變! #張致恒

張致恒(Steven)在2017年在IG宣佈與歌迷雯雯奉子成婚,誕下大仔「天寶」,其後爆出原來他一腳幾船,眾女群圍插賤男,指他欠錢、講大話、卸膊、愛玩 ...






張致恒(Steven)在2017年在IG宣佈與歌迷雯雯奉子成婚,誕下大仔「天寶」,其後爆出原來他一腳幾船,眾女群圍插賤男,指他欠錢、講大話、卸膊、愛玩女等等,當時Steven在社交平台留言:「我犯了錯,我對不起你們!」揚言會改過自新,重新做人。今年6月雯雯為Steven誕下二胎,兩人經常在社交平台貼出一家四口幸福相,看到Steven已變身為「暖爸」,經常幫手照顧兩個囝囝。

今日,雯雯在IG出post「你問我答」,有網民大讚她有明星相,亦有觀眾緣,問她有沒有想過入行,不過雯雯回覆:「多謝你,不過我諗我做番兩個仔嘅媽媽比較適合。」不過亦有網民舊事重提,指雯雯好忍得,如何包容老公﹖雯雯表示:「要睇你本身有幾愛呢個男人,同埋同得呢個男人生小朋友,就有責任畀一個完整家庭小朋友。」雯雯又指當初Steven沒有特別追求她。

網民其後越問越尖銳,問雯雯為何要迫Steven出post宣佈與她結婚,雯雯於是就tag Steven「我有迫你咩?」有網民指Steven唔定性,點解要再生仔﹖會否覺得對兒子不公平﹖雯雯回覆對方:「你又知我老公而家冇改變好唔定性,我諗我個仔會答你,佢而家好幸福,亦好愛佢爸爸。」最後,網民問她:「你點忍受佢當初佢有正印,你仲同佢一齊﹖」雯雯沒有正面回答,只道:「呢啲問題已經答過無數次,有冇啲照顧小朋友嘅問題,可以大家傾吓偈!」

與網民「你問我答」的對話。(IG圖片)


與網民「你問我答」的對話。(IG圖片)


雯雯經常在社交平台貼出一家四口幸福照。


張致恒經常幫手照顧兒子。(IG圖片)


雯雯自爆Steven當初冇特別追求。


張致恒和雯雯的拍拖合照。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!