掃呢頁CODE去手機

2020年8月8日 星期六

【離婚真相】江美儀靠吳君如入TVB 爆當年被嫌棄只有兩年一個騷 #TVB #吳君如 #江美儀

(互聯網圖片)48歲的江美儀是廣告模特兒出身,入行28年,最近因劇集《殺手》及烹飪節目《女人必學100道菜》雄霸大台黃金時段兩線節目。江美儀在1997 ...




(互聯網圖片)


48歲的江美儀是廣告模特兒出身,入行28年,最近因劇集《殺手》及烹飪節目《女人必學100道菜》雄霸大台黃金時段兩線節目。江美儀在1997年開始為亞視拍劇,2009年轉投TVB後事業露曙光,2013年憑《衝上雲宵2》摘下台慶頒獎禮最佳女配角,演技備受肯定,繼而再於2017年《親親我好媽》首當女主角。

江美儀接受商台《1圈圈星光背後》訪問,對於為何2007年約滿亞視要等兩年才能跳槽大台,江美儀首度披露全因吳君如一句說話之助,她說:「人哋要你先得嘛?事隔多年先爆單料你知,如果唔係吳君如,我根本入唔到TVB,真嘅!當時TVB想君如再開《星星同學會》,君如同對方講:『你公司都唔夠人用咩?江美儀你哋要唔要?』就是因為君如講咗呢一句,又想佢開《星星同學會》,樂小姐之後就簽咗我。當年合約條件係唔好,兩年一個騷,係好平好平,但冇辦法。」

兩年前,江美儀宣布同吳君如弟弟吳君祥(Vincent)結束11年情,但最令外界震驚的是,事後立即被傳媒踢爆她跟吳君祥其實早於2006年已經在美國西雅圖秘密註冊,吳君如幫江美儀簽TVB實是幫弟婦。對於為何一直隱瞞已婚真相,江美儀解釋:「做我哋呢一行生活好透明,太多事唔容易自己話事,我唯一可以守,就係呢個秘密,係好低能。最初係我哋協商好,就係唔想講,一直想保持呢個秘密。」拍拖一年便結婚,是否太衝動?她說:「其實我哋一齊幾個月就結婚,但唔係衝動,Vincent呢個男人好好,唔係一個壞人,我亦覺女人點都要嫁一次,佢亦好照顧我。只不過到後期,大家步伐唔一致,發生很多事,但絕唔涉及第三者,佢多數喺內地工作,我哋聚少離多亦有關,只可以講大家太注重於事業上。大家都有努力挽救過,最後我哋坐低傾,覺得分開會令大家開心啲。我都冇諗過最後會有人查到啲咁confidential嘅事,哈!係天網恢恢。」

對於自己是否屬於太強勢女性,導致婚姻觸礁,江美儀說:「我都想做弱者,我份人率真,唔會扮弱,我真係要養家,真係要喺事業上衝同闖嘛。」兩年前回復單身的江美儀坦言現在對婚姻再沒有憧憬,「我試過婚姻,唔使再試喇。但如果有個伴都好,但可遇不可求。」

江美儀與吳君如細佬吳君祥於2006年已秘密註冊結婚 。(微博圖片) 


江美儀近年有好多演出機會(IG圖片)


江美儀自爆當年加入無綫人工好奀,只有兩年一個騷。(IG圖片)


江美儀坦言對婚姻再沒有憧憬,寄情狗狗。(IG圖片)




江美儀接受梁泰來訪問


----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新

iOS/Android


鍾意就快D Share啦!