掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

周揚青:周揚青內分泌失調肥10磅 「異形」手指嚇親網民 #周揚青

胸都脹埋!大陸網紅周揚青與羅志祥(小豬)分手後,曾一度瘦到只有44.6公斤(約98磅),豈料事隔半年,佢上載咗段片自爆重到50公斤(約110磅):「分 ...




胸都脹埋!


大陸網紅周揚青與羅志祥(小豬)分手後,曾一度瘦到只有44.6公斤(約98磅),豈料事隔半年,佢上載咗段片自爆重到50公斤(約110磅):「分享一個100斤(約50公斤)的周曉濛(周揚青原名)!」片中嘅佢喺露台搔首弄姿,低胸上陣露出事業線,上圍似乎升埋Cup,有網民話:「我懷疑你胖的幾斤都長胸上了!」佢覺得肥咗係因為經期嚟遲咗以致內分泌失調:「我胖了應該不是因為最近吃太多,因為我一直也都是吃這麼多,一定是因為我M晚了半個月內分泌紊亂了,但放心我會在拍照前減回標準尺碼96斤的!」


而另外,佢又上載咗幾張相晒Body,但唔少網民都錯重點留意到佢手指尾出奇到短咗一大截,而其餘幾隻手指異常長,網民都話嚇親,但不忘溫馨提示佢下次P圖唔好P漏隻手指,「姐的手指真的是長這樣嗎?好神奇」、「這個小拇指跟其他手指的比例XDD」、「小拇指怎麼那麼短,修圖師大意了」、「下次別忘了P最後一根手指頭」!


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!