掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

揭TVB上位藝人捲入裸照風暴 分手女友獨家大控訴 #TVB #裸照

.httpool_video_addiv:nth-child(1){margin:20pxauto!important;}剛播畢的無綫劇集《木棘証人》 ...




剛播畢的無綫劇集《木棘証人》中,羅子溢(前名︰羅仲謙)的對頭督察秦啟維旗下的李嘉晉,外形高大俊朗,經參加第廿六期藝員訓練班入行,是鄭丹瑞的高徒,參演角色漸多,前途無可限量;不過,日前,他卻捲入前女友C小姐的裸照風暴。

C小姐向本刊控訴,她接連遭人造謠賣淫,以及廣發其露點裸照於各大社交媒體和群組;而當中寄存相關半裸相片的手機,她表示是遺留在前男友的家中。

事件發生後,原本任職模特兒的C小姐,因形象受損,工作全部叫停;加上,不時受沒有來電顯示的電話滋擾,精神情緒一度崩潰。對於散播裸照的幕後黑手,她怒斥︰「正人渣!」

社交媒體上不少公開群組都曾上載相關C小姐裸照的link,但現已未能連接。



今年十月四日後,有人將受害人C小姐的裸照放上網,及被屈賣淫cap圖,發放於多個社交媒體的公開群組,令人誤以為C小姐從事不道德的工作。



在無綫八年的李嘉晉,近年參與不少劇集演出,開始多人認識,但卻突然捲入一宗裸照風暴。



阿旦高徒

現年廿八歲的李嘉晉,一二年參加無綫第廿六期藝員訓練班,同屆同學包括:何廣沛、利穎怡等;而負責藝訓班的「總司令」正是鄭丹瑞(阿旦)。當中五呎十一寸高的李嘉晉,高大俊朗,又操得一身爆肌,形象討好,畢業後,隨即加入無綫工作,近年都獲不斷給予機會。除剛播畢的《木棘証人》之外,未出街的還有《BB大晒》、《換命真相》等,仕途正穩步上揚。不過,他卻突然捲入任職模特兒的前女友C小姐的裸照風暴。

日前,C小姐在好友、哥哥及孖生妹妹的陪同下,向本刊投訴,上月四日有人將其裸照,廣泛散播於不同的WhatsApp、Telegram、Instagram等社交媒體,以及互聯網的公開群組,至重陽節又再次被瘋傳,速度驚人!她憤慨的說:「今年十月四日,我生日嘅時候,有人將我半裸露嘅相,連同一啲造假嘅對話cap圖,仲有我同妹妹嘅合照,及公開埋我妹妹嘅電話,擺咗喺啲link度及上載埋IG、Telegram ,WhatsApp等公開嘅群組度。我從來冇公開過嗰啲半裸照,至於我同妹妹嘅生活照,有部份係曾放過喺社交媒體度。」

李嘉晉十分尊敬訓練班總司令鄭丹瑞,每年新年都會向對方拜年問候。



遺失手機

C小姐透露該批裸照,寄存在以前的一部舊手機內。她說︰「嗰部係一部紅米手機,裏面有好多我嘅相;但我上年十一月尾同ex(舊男友)分手後,部舊手機留低喺ex屋企度。當分手後,我要求佢畀番我留喺佢屋企啲嘢同手機時,佢當時聲稱已經丟晒,冇畀番過我。不過,十月四日事件發生後,我睇番自己IG帳號,竟然發現嗰部紅米手機有人登入過。」

問及其ex是誰?她直言︰「係TVB藝員李嘉晉。」至於手機是否需密碼才能開啟?她說︰「我啲密碼好易估,都係用生日、電話冧吧。」

C小姐指去年因參與澳門一間酒店的娛樂城拍廣告,而跟李嘉晉結識。廣告當中有古天樂參演。「我同ex拍拖半年,一九年六月開始,十一月尾分手。我覺得我哋唔適合,係我講分手先嘅。但隔一、兩個星期後,佢啲朋友話畀佢聽話我出咗軌,所以唔要佢;跟住,佢一直死咬唔放!佢同我講過話好唔甘心,從來冇畀人飛過,我哋可唔可以一齊番?我話唔可以。分手期間,佢曾喺IG story一直講啲晦氣說話,搞到佢好似被人戴咗綠帽。我有同佢講過,你係TVB藝人,成日喺度講啲唔係事實嘅嘢,你係博乜?」



李嘉晉(右)早前在《木棘証人》中,飾演督察秦啟維旗下的便衣探員,高大的他,外形討好。




鍾意就快D Share啦!