掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

《暖男爸爸》見真情│57歲邵仲衡親電求助粉絲:如果唔打電話畀佢, 可能之後見唔到 #暖男爸爸 #邵仲衡

爆劉青雲追他當年女友57歲的邵仲衡,六年前回歸娛樂圈,神劇《大時代》的丁孝蟹甫復出,敢言兼平易近人,頗受年青一代歡迎。事實,年青時的邵仲衡外型高大,也 ...






爆劉青雲追他當年女友

57歲的邵仲衡,六年前回歸娛樂圈,神劇《大時代》的丁孝蟹甫復出,敢言兼平易近人,頗受年青一代歡迎。事實,年青時的邵仲衡外型高大,也有不少女朋友,曾經跟娛圈女神邱淑貞拍拖,直至女方選擇入電影圈成王晶愛將,當年兩人才分手。多年以後,雖然早已有家庭,但對前度,邵仲衡還是坦率敢言,指女方認識另一個世界,人望高處理所當然,他也從來沒怨言。至於當日跟另一大台花旦女劉美娟拍拖,他又爆料當時劉青雲跟他一起合作《大時代》,卻背後力追他的女友,甚至對他無故面黑,可謂戲劇性十足。

「因為事實當時係咁發生,不過唔緊要,我覺得隔咗多年都可以講。老實講,唔好講香港娛樂圈,邊度一樣,除咗我哋鄰近國家之外,好多嘢唔夠膽講,而家大部份,無論歐美、日本、韓國都係一啲好有自己見識或者見地演員,都好受歡迎。」他說。

男、女、男的配搭應該是個「嬲」字,事隔多年,邵仲衡認為可以將事情講出來,因為說的都是事實。
男、女、男的配搭應該是個「嬲」字,事隔多年,邵仲衡認為可以將事情講出來,因為說的都是事實。
當日兩位正在合作《大時代》,他說有日劉青雲的態度突然改變「講嘢衰衰咁」,事後跟女友劉美娟提起,才知道對方正在追自己女友。

當日兩位正在合作《大時代》,他說有日劉青雲的態度突然改變「講嘢衰衰咁」,事後跟女友劉美娟提起,才知道對方正在追自己女友。
邱淑貞轉投電影圈,的確大放光芒,成為一代性感女神。

邱淑貞轉投電影圈,的確大放光芒,成為一代性感女神。

估唔到李麗珍得過影后

難怪過去兩年,香港娛圈面臨寒冬,他雖有影響,卻一直接到工作,剛播完的《暖男爸爸》,他跟張可頤飾演一對離婚夫婦,卻又發現依然愛着對方。兩個在無綫工作過的大台人第一次碰頭,話題總不離當日如何捱更抵夜,拍劇等辛苦史。

邵仲衡表示遇到心中女神:「有種他鄉遇故知感覺,因為大家都係嗰個系統訓練出來,亦經歷過洗禮,反而我會睇得到係,喺佢身上嘅反應,或者處理工作上,會見到原來自己咁樣嘅話,人哋會覺得出嚟效嘅果係咁樣。當然有好亦有啲無咁好。」他強調對方是好對手,合作得好開心。

但提到視后級演技,他又十分坦白:「係咩?我唔覺得佢係喎。」他解釋:「喺我立場,因為嗰個時代我在大陸拍戲,又唔會了解邊個成為視后,只會關心好唔好睇,同埋我睇嘅都係國內劇集,所以覺得有啲奇怪,佢本身係一位女神,不過我又唔係好了解。同埋你知道我喺TVB出身,嗰啲選舉準則,同你究竟係咪續約,或者有好多直接關係。例如有咩嘢人演技好與壞,大家心知肚明就算啦。」

同樣在戲中演過他太太的李麗珍,他也有評價:「李麗珍都係影后,你都估佢唔到,唔知道佢原來係影后。我反而唔會在意呢樣嘢,而係大家做出嚟產品究竟好唔好?唔好的話,咪大家做好佢囉,樂趣亦係咁樣而嚟。」
李麗珍跟邵仲衡早在《大時代》已合作飾演情侶,劇中有不少親熱戲。

李麗珍跟邵仲衡早在《大時代》已合作飾演情侶,劇中有不少親熱戲。
他回歸電影圈,兩人在戲中又碰頭,並再續前緣飾演夫妻,算是老拍擋。

他回歸電影圈,兩人在戲中又碰頭,並再續前緣飾演夫妻,算是老拍擋。
99年,李麗珍憑許鞍華執導的《千語萬語》獲金馬獎最佳女主角。

99年,李麗珍憑許鞍華執導的《千語萬語》獲金馬獎最佳女主角。
他跟張可頤在電視劇《暖男爸爸》扮演離婚夫妻,分手後發覺仍愛着對方,他形容是個難得角色,很多發揮機會。

他跟張可頤在電視劇《暖男爸爸》扮演離婚夫妻,分手後發覺仍愛着對方,他形容是個難得角色,很多發揮機會。

被舞台劇導演請離場

邵仲衡既可以平易近人,又不會人云亦云刻意迎合你的想法。他早前演舞台劇,因為沒有一字不漏跟足劇本對白,在排練時被邀請離場,現在回想,他認為尊重別人的規矩很重要。

「我畀人捉過出去,搵副導演同我對對白,話我唔可以改。我心諗,佢自己都知道我出嚟做戲嘅時候,佢仲係小學生,但佢有咁嘅權力,認為咁樣做先至啱。然後我就照做,照樣滿足你,同副導演逐個字背晒佢。當然會有少少唔舒服,但問題唔緊要呀,佢有佢哋嘅準則,除非你唔參加,試吓用佢哋嘅準則,可能得到一啲得着,最多下次唔玩囉。」他憶述。

做了多年生意,早已經無經濟壓力的邵仲衡,這數年回歸拍劇拍電影,他說可以不用顧及其他,完全享受演戲過程,所以寧舍開心。

與此同時,他也有更多時間跟在社交平台新認識的粉絲互動,成為他們的心靈雞湯:「我唔係專登,就算未返入嚟呢行,喺FACEBOOK都係咁寫嘢。其實當中咩人都有,有啲已經移咗民。對自己嚟講,都係開咗新嘅窗。」
他曾經演過舞台劇《火鳯燎原》,事隔四年,他說並非每次工作都有滿足感。

他曾經演過舞台劇《火鳯燎原》,事隔四年,他說並非每次工作都有滿足感。
他跟劇中演員相處愉快,經常互動影大合照。

他跟劇中演員相處愉快,經常互動影大合照。
他說回歸後演戲,都十二分投入,更特地將難得古裝扮相變為黑白照。

他說回歸後演戲,都十二分投入,更特地將難得古裝扮相變為黑白照。

失驚無神要通電

過去兩年,他說社會氣氛影響不少人,他曾經通過社交平台開解自閉症,情緒突然失衡的粉絲,接觸從未接觸過的事情。

「試過有個移咗民嘅粉絲,失驚無神叫我打畀佢,即係話你唔打畀我,就會點點點嗰種,又話會有危險。又有個喺澳洲,我見佢平時好聰明,寫啲嘢好有建樹,但失驚無神寫一段咁嘅嘢,我都試過聯絡對方,然後第二日佢就無事。」他說。

邵仲衡說自己年紀大經歷多,應該學以致用跟大家分享心得,否則浪費了人生。
近年他拍過不少電視劇,很多機會跟一班後生仔合作。

近年他拍過不少電視劇,很多機會跟一班後生仔合作。
邵仲衡玩得TALK得,很受傳媒歡迎。

邵仲衡玩得TALK得,很受傳媒歡迎。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!