掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

何超儀玩德州撲克媲美賭神 Eric Kwok葉佩雯賭枱上廝殺 #Eric Kwok #何超儀 #周潤發 #葉佩雯 #賭神

武漢肺炎有迹象在香港爆發第4波疫情,無得旅行,就連去最近的澳門都不能,想跟「侯賽因」出公海玩兩手都難,EricKwok(郭偉亮)與谷德昭、劉浩龍近日在 ...






武漢肺炎有迹象在香港爆發第4波疫情,無得旅行,就連去最近的澳門都不能,想跟「侯賽因」出公海玩兩手都難,Eric Kwok(郭偉亮)與谷德昭、劉浩龍近日在YouTube開設新頻道《Round Table Poker》,每集找來老友玩德州撲克,每次輸了便要被大懲罰,節目將會逢星期一、四推出。昨日Eric Kwok接受訪問時表示,跟朋友玩德州撲克多年,疫情下大家在香港就聯想一起玩,因為他們玩牌期間會傾無聊事,覺得很有趣,為求效果到時每集主力邀請女嘉賓,輸家要食個人不喜歡的食物。拍攝時用了360度鏡頭,到時眾人牌品一目了然。

宣傳片中,Eric Kwok食到嘔,太太葉佩雯(Grace)則拿着豬脷、而周秀娜亦吃得痛苦,他說:「我食榴槤真係會嘔、有次輸我要食納豆都嘔,Grace嗰集冇食晒條豬脷,佢咬幾啖,形式上核突,但佢反而食落話好味。」周秀娜是對德州撲克一竅不通,最終被罰,Eric Kwok指她最怕吃榴槤同blue cheese:「最後我哋畀blue cheese同狗罐頭濕糧畀佢揀,到時你哋就知佢揀咗乜。」

這個遊戲可看到朋友各種性格特徵,劉浩龍與谷德昭較穩重,Eric Kwok自言通常沒有人相信自己:「我哋咁誠實嘅人要發洩吓,唔可以成日講真話,有時輸都係為咗效果。谷德昭最遲學,佢之前玩咗一年先贏咗一鋪,而家玩得唔錯有計謀,會深思熟慮,未必估到佢牌路,反而師兄估到。但最震撼係我太太,佢平時都幾誠實唔講大話,竟然對住我講大話。」但賭枱上兩公婆不會禮讓,見到片段中Grace話:「你唔係驚呀嘛?你死梗,你實死梗呀!」Eric Kwok說:「佢嗰集好好笑,好少見我哋喺枱上廝殺,我哋有幾恩愛、邊個係一家之主?完全冇面畀!我唔驚佢㗎!但佢識睇我幾時講大話,知道幾時有異樣。」

而眾人中他覺得何超儀最好運氣,直達賭神級數,谷德昭笑言:「能夠同姓何嘅後人喺賭枱上面一較高下,我會全力以赴。」而Eric Kwok亦覺得她在眾朋友中,技術未必是最好,但手持爛牌也可以贏:「佢如果講運氣,絕對係有賭神嘅運,以前最初玩喺佢哋屋企,佢同陳子聰都冇耐性,玩一陣就走開。」

郭偉亮葉佩雯賭枱上玩到有如大廝殺。(網上截圖)


何超儀技術雖然不及眾人,但運氣太好經常勝出。(網上截圖)


葉佩雯在大懲罰要食豬脷,引得大家大笑。(網上截圖)


周秀娜是德州撲克初哥,玩得一臉認真。(網上截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!