掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

艾威邀57歲苑瓊丹「做雞」 苑仔:「我怕佢打我啊!」 #艾威 #苑瓊丹

艾威邀57歲苑瓊丹「做雞」 苑仔:「我怕佢打我啊!」
艾威邀57歲苑瓊丹「做雞」苑仔:「我怕佢打我啊!」7小時前日前艾威應苑瓊丹邀請,參觀對方新投資的「熟餸包」工場,二人更客串廚房技工,為食物進行加工,期 ...




  • 艾威邀57歲苑瓊丹「做雞」 苑仔:「我怕佢打我啊!」
  • 7小時前




日前艾威應苑瓊丹邀請,參觀對方新投資的「熟餸包」工場,二人更客串廚房技工,為食物進行加工,期間艾威手法熟練,佢就話自己不時入廚,煮得一手好菜:「依家多咗機會煮嘢食,雖然一個人食,叫做唔同形式啦,不過反而可以訂晒未來一星期餐單,每日食乜都決定晒,不過依家苑仔做呢類生意,幫襯佢我仲可以煩少啲。」

艾威話早前有計劃投資,但發現籌備過程困難重重:「我係鍾意食嘢,都想學苑仔咁投資飲食業,不過我冇資金嘛!上兩星期都有叫苑仔『做雞』撐我,唔好心邪諗第二樣,真係賣冰鮮雞,但發現競爭太大冇得做 。」

為免污染廠房,二人參觀時要穿著保護衣及帶口罩,「新老闆」苑瓊丹拒透露投資金額,笑指自己不算「富婆」,著人不要打自己主意:「因為疫情冇得出街,有朋友攞啲餸嚟我屋企比我試食,覺得幾好味就決定入股!其實都係睇時勢去投資,依家人人都要返工,所以呢類熟餸包應該有得搞,咁我就負責做宣傳、度橋,煮食、衛生就由拍檔代勞。」

為宣傳新生意,苑仔不惜「碌」人情卡,邀好友拍攝宣傳片:「依家周身人情債,唯有無限量贊助老友,包晒佢地一日三餐,等大家覺得好食再擺上網。不過我唔敢約艾威一齊食啊,因為佢次次食飯都要飲幾杯,怕佢飲醉之後會打我就大件事!」

艾威叫苑仔「做雞」,意思賣冰鮮雞。
艾威叫苑仔「做雞」,意思賣冰鮮雞。

最近苑仔進軍飲食業,「碌」爆人情卡,今趟約老友艾威參觀廠房。

最近苑仔進軍飲食業,「碌」爆人情卡,今趟約老友艾威參觀廠房。
二人老友鬼鬼,回復單身的艾威,早前返內地拍戲,一度把愛犬交由苑仔照顧。

二人老友鬼鬼,回復單身的艾威,早前返內地拍戲,一度把愛犬交由苑仔照顧。

----------------------------

《噴火30年壹驚艷 性感女星典藏集》特刊現已出版,各大書報攤、便利店及《壹出版》網店有售,每本港幣九十八元正。

按此購買

----------------------------

守住新聞自由 和你撐壹週刊計劃 每月港幣$300起

按此了解更多

-----------------------------

英國移民、升學、就業、買樓生活資訊!

立即加入「走佬去英國 - BNO 5+1 移民資訊研究所


鍾意就快D Share啦!