掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

林文龍答唔出哪年與郭可盈結婚:死啦,我突然之間好亂呀! #林文龍 #郭可盈

(網上截圖、IG圖片)現任亞視子公司亞洲心動娛樂(AMM)香港區副總裁的林文龍,上任以來,一直構思不同種類的全新網上節目,包括音樂、綜藝、劇集等,早前 ...




(網上截圖、IG圖片)


現任亞視子公司亞洲心動娛樂(AMM)香港區副總裁的林文龍,上任以來,一直構思不同種類的全新網上節目,包括音樂、綜藝、劇集等,早前,打機達人林慧韡(達哥)獲邀與文龍合作一個打牌遊戲節目《今晚有牌打》,而該節目的前哨戰已於前日推出。

在片中,達哥由爆機達轉行做社交平台媒體形象指導員,他點評文龍的IG有四宗罪,「冇執相、大部份都係工作照、Caption唔吸引、內容太老正」,自讚一舉手一投足都散發無比自信的達哥,親自教授拍照時cutie一點,文龍瞪大眼說:「cutie啲?點樣cute法呀?」達哥教他將V手勢放在面旁扮可愛,文龍看到即笑說:「我從來都唔做呢啲嘢㗎喎!」達哥極力游說,文龍最後只好就範。達哥指文龍的可愛樣簡直吃了返老還童藥,文龍聞後便說:「撞鬼你呀,咩返老還童藥呀!」達哥及後又要求文龍拍照時要帶點《重慶森林》的感覺,又或者擺出Michael Jackson招牌動作,兼且教他裝出日本動漫《JoJo奇妙冒險》的經典甫士,文龍配合地一一照做,然後再笑說:「我真係要淪落到咁?」

已有20年沒有打機的文龍,被達哥進行特訓,兩人展開一場足球賽事,文龍當時一臉專心看住螢幕,不過達哥卻說:「你而家開始講唔到嘢就唔得嘅,因為我哋做直播係要一輪嘴咁講。」文龍點頭和應,然後嘗試邊講邊打機,點知被達哥先射入一球。

此時,達哥繼續與文龍對話,如問他年輕時踢甚麼位置?以前是踢右翼的文龍怎可以失威,繼而追返一球,但殊不知達哥再輕易追返兩球,文龍顯得冇晒心機,達哥得戚地說:「係咁㗎喇,我一路講就入波㗎喇!」

為了加強特訓,達哥趁文龍專心打機時,問他與郭可盈在哪年結婚﹖要求在3、2、1秒內作答,但文龍只能回答:「2......」,達哥說:「咁慢㗎!」文龍於是認真地邊想邊答:「20...200...」達哥笑他:「真係唔記得,唔係吖嘛?我諗住你搞吓氣氛咋喎!你咁樣,我都騎虎難下。」文龍拋低遊戲機手掣,雙手摸頭說:「死我突然之間好亂呀!」多想了一會後,再答出:「2004年!」最後,達哥以6比1勝出這場賽事,文龍繼續望住個mon說:「你唔好畀我熟咗,如果熟咗,你會輸得好大鑊。」達哥聞言後立即鬆人閃走。

林文龍與達哥合作遊戲節目《今晚有牌打》。(資料圖片)


達哥在片中化身社交平台媒體形象指導員。(網上截圖)


達哥要求林文龍影相要扮可愛。(網上截圖)


林文龍要擺出日本動漫《JoJo奇妙冒險》的經典甫士。(網上截圖)


林文龍專心打機時,突然被問到哪年與郭可盈結婚?(網上截圖)


林文龍被考起,諗咗好耐先答中。(網上截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!