掃呢頁CODE去手機

2020年11月29日 星期日

強尼《暖男爸爸》彈起唔邀功 自覺幸運「Lantau」多戲份:被信任最重要 #暖男爸爸

強尼在《暖男爸爸》發揮出色,找到主持以外的新一面。(蘋果日報)ViuTV劇集《暖男爸爸》曲終人散,劇中故事的確暖化了不少觀眾心靈,但對於有份演出的強尼 ...




強尼在《暖男爸爸》發揮出色,找到主持以外的新一面。(蘋果日報)


ViuTV劇集《暖男爸爸》曲終人散,劇中故事的確暖化了不少觀眾心靈,但對於有份演出的強尼和陳俞希(Hailey),更加有另一番感受。強尼以往在有線講波,再涉足綜藝節目,過檔ViuTV之後更要演劇集,瓣數多多。周身刀的強尼更成為ViuTV版「羅樂林」,雖然未至於一日死5次,但就霸佔3個黃金時段節目,除了《暖男爸爸》,亦要主持《全民造星III》和《晚吹-有酒今晩吹》,有網民更笑稱他由ViuTV陳啟泰,升呢做「全尼」。

日前兩人在九龍灣接受《蘋果》專訪,訪問期間經常劇不離口,雖然身為劇集一分子,落力宣傳好理所當然,但從言談間能感受到兩人真心對劇集充滿愛,強尼說:「你問我係咪好愛呢套劇?係,我係好愛,但係我都好愛其他嘅工作,包括《全民造星》。我覺得呢個台係漸漸地俾觀眾接受,包括啲節目、藝員,同埋我哋表達畀大家嘅方式,喺我哋不停試嘅時候,感覺到越嚟越多人接受。我哋唔會有一個舊有嘅模式去做畀大家去睇,只係不停去試畀你睇,試到你去鍾意,試到好嘅時候,梗係想好好保護佢。」

強尼在《暖男爸爸》爆出,對觀眾來說算是意外,連強尼自己都沒想像過會拍劇:「我入咗行10幾年,由體育主持做起,day one開始冇諗過會拍戲,只係一路做一路發掘,一直都係搵緊觀眾,搵緊外面鍾意我嘅嘢。」

多數觀眾對強尼認識少,但10年來累積起的觀眾緣不淺,有人翻出昔日他主持體育節目的片段,其中一條跳舞片,舞技比阿舜跳《娃娃看天下》還要厲害,強尼訪問中都要多謝這次演出:「呢條片係我人生嘅轉捩點,我諗呢個節目係由體育開始步向綜藝嘅第一步。因為喺我做收費電視嘅體育台,嗰陣係好專責做體育,個心唔會諗其他嘢,好似代表公司出席百萬行,公司嘅PR形容我哋係artist,我哋都會抗拒,大家覺得只係講波,做體育,唔係artist,唔係覺得唔專業,只係唔配呢個名份。」他續說:「之後公司話搵幾個同事,除咗簡簡單單講波之外,扮吓嘢去講吓啲預測賽果,做到好似足球雜誌式節目,真係好斗膽,不過諗深一層又真係冇所謂,大家都係玩,做完之後,娛樂台搵咗我做《空間大改造》,之後開始咗做綜藝。」

ViuTV開台4年半,骨幹藝員少變化,藝人曝光率高看似無壞,但太密集式出現又怕會令人討厭,強尼自問知道外間睇法「點解成日睇嚟睇去都係呢班人?」,他有感而發地深知公司短處:「我覺得觀眾都要好公道地去睇,我哋個台暫時唔係好似其他台,喺過去嗰4、5年,綜藝同talk show都係我哋,都係同時間用緊呢班人,好難得可以有機會拍劇集,可能執到一個角色返嚟,大家都會好努力去做,事實大家都唔知道下一次係幾時,又或者唔知會唔會再有呢啲機會。」強尼自覺幸運,比起公司其他同事多戲份,但每個人付出的努力並不只是交功課:「好似阿妹(岑樂怡),佢食三文治嗰場戲,練咗一個禮拜。大家都好努力,因為我哋知道,好難得可以參與呢套劇。」

同樣位列ViuTV元老的Hailey,過去幾年目睹公司轉變,都有另一番感受:「我喺now轉過嚟,嗰陣搵咗Eason(陳奕迅)做開台嘉賓,佢話希望可以畀大家多一個選擇,我覺得即係多個台畀大家揀。經歷咗4、5年之後,而家去睇返,發覺唔係話多個台畀人揀,而係多咗啲類型畀大家揀。近幾年有Netflix、韓劇呢啲選擇,但係今次可以令觀眾坐低去睇電視,而且仲係香港嘅劇集,真係好開心嘅一件事。」

兩位元老背景有點相似,同樣由收費台過檔,再成為公司一哥一姐,Hailey一度講到哽咽:「諗返有次強尼生日,送咗支酒畀佢,仲寫住大家要一齊努力,到咗劇集出咗街,好開心有呢個角色,對手多接觸,feel到一齊努力,梗係希望可以多啲人留意。」強尼坦言明白Hailey的感受:「作為演員同藝人,呢個都係我哋嘅選擇,當然你可以話第二個台從來都冇話需要你,係,但係我覺得喺得呢個台發展,係我嘅選擇,我鍾意佢嘅嘢,願意用我嘅時間喺呢度發展。你話喺過程中,會唔會有啲失落?我冇,因為我知道呢個模式係新,如果想用過去做電視嘅藝人嘅方程式去搵,我唔會喺ViuTV呢個台搵喇,佢唔係一個好成熟嘅電視台,希望可以做嗰啲由細睇到大嗰啲男一呀,嗰啲金牌司儀,行career path,但係喺我嚟講,好似唔係好啱我,不如喺呢度試吓搵啱自己嘅口味。」

強尼在訪問中亦分享了一個小故事:「前幾日喺公司金生(製作部副總裁金廣誠)見到我,佢講笑話我嘅角色『Lantau』衰格,我feel到佢係好開心,但係我話真係冇咁諗,Lantau對強尼嚟講,成個事業係好重要,但係我唔覺得做完呢件事之後,可以得到啲乜嘢,有人鍾意梗係好,但係更開心係俾人信任先係最重要,呢樣係開心過觀眾鍾意強尼、鍾意呢個角色。呢套劇未出街之前,成日同自己講,唔好對呢套劇有乜嘢期望,唔好諗人哋對我會有乜嘢期望,可能你會得我好假,但係係真心,我自己覺得只要大家鍾意《暖男》呢個就係我嘅目標,我有份參與,已經覺得係好重要嘅一件事。」

強尼又說在「Lantau」以前,未曾有過一個如此完整的角色,覺得獲觀眾愛戴是bouns,最重要其實是同事信任自己:「唯一一樣嘢可以肯定,就係公司、監製、導演同編劇搵我做呢個角色,就係代表佢哋對我嘅信任,嗰4、5個人對我嘅肯定,對於我嚟講,係一件好大嘅事。」經過今次,強尼承認有一定衝擊,感覺注入了一些新力量:「我一向對自己嘅工作好有信心,每一個工作到咗我手,我都有預備,我認為我係做到一定嘅嘢,對得住交呢個工作畀我嘅人,觀眾鍾唔鍾意,我冇辦法去控制,經過今次之後,我對自己信心多咗,夠膽下次做多啲,信自己多啲。」

採訪:唐琛悠

攝影:陳慧安、廖達燊

場地提供:Daisy Bloom

服裝提供:RDM STORE(Hailey)O.N.S (@onsclothing)(強尼)

強尼在《暖男爸爸》演花心男Lantau,最終沉船與Hailey拉埋天窗。(蘋果日報)


兩人本身只是性伴侶,但Lantau發現Bianca細心、為人着想的一面,最後熱烈追求對方。(劇照)


強尼與鄭中基多對手戲,兩兄弟互相交戲可看性高。(劇照)


結果成功俘虜觀眾,強尼成為追捧對象。(蘋果日報)


兩人都是ViuTV的開國功臣,同樣由其他收費台加入ViuTV,珍惜每次演出。(蘋果日報)


Hailey更一時感觸,強尼坦言明白拍檔感受。(蘋果日報)


強尼以往主席體育節目,在ViuTV亦是皇牌主持,曾被譏「ViuTV陳啟泰」。(電視截圖)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新:iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!